Půjdu s tebou

  • Autor: andie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black, Regulus Black
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Co cítí bratři Blackovy v noc, kdy se vidí naposledy?
  • Klíčová slova: Vánoce, deprese, počínající šílenství, preslash

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Pěkné. Sirius je vážně kus vola.”
Adelaine:
“Autorka v žánrech vysloveně napsáno preslash má, takže já bych ji rozhodně taky respektovala. Navíc ke konci ty myšlenky tomu definitivně napovídají. K povídce: Nepřipadá mi špatně napsaná, možná chvilkama lehce zmatená, jen mě nedokázala vtáhnout do děje ani do postav a prožít to.”
KalamityJane:
“hezké, mám pro bratry slabost :) EDIT: je mi celkem jedno, jestli je to preslash nebo ne, ale když to má autorka v popisku žánru, tak bych to respektovala...”
Benny:
“Protokol opraven.Je to totiž preslash, jak avizuje autorka.Opravdu slaboučký preslash z Regulusovy strany.A Sirius je blbec:)|| Budu respektovat přání zadavatelky.Přesto sama autorka má tuhle ff označenou za preslash.Tudíž si to lze vyložit jako slash či nikoli.”
ZJTrane:
“Škoda, že si to Regulus neuvedomil skôr, kým bol ešte čas, pre oboch :(”
Kardama:
“Moc toho tady na deníku přečteného nemám, tak není srovnání, ale víc jak 3 nedám.”
Salome:
“Kraťoučká pocitovka psaná poměrně pěkným, byť lehce patetickým jazykem. Hrubek je tolerovatelné množství - i když ta v upoutávce... (tuším, že podle pravidel těch stránek v upoutávce nesmí být žádná). O děj zde nejde, cílem je zachyitit pocity Siriuse a Reguluse (jejich POV se vcelku chaoticky střídá) v jeden vánoční den a myslím, že její rekonstrukce je možná. Alespoň já jsem jí uvěřila. Je to samozřejmě jen črta, vzhledem k rozsahu to možné jinak nebylo. Ocenit lze také, že se autorka vyhnula jakékoli přeslazenosti. A jako správné vlastence se mi samozřejmě líbí, že Blackovi, pardon, Blackovy, dodržují české, a nikoli ty hloupé anglické vánoční zvyky. (Kdo to kdy viděl slavit Vánoce až na Štěpána.) Slušný průměr.//A teď ještě přemýšlím, jestli jsem nebyla moc kritická - mně se to líbilo, jen mám pocit, že je dobré upozornit na chyby, aby se měl autor možnost zlepšovat. Opravdu se snažím o objektivitu.”