Daruj mi křídla

  • Autor: KalamityJane
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Aiden Carter/Brian Scott
  • Rating: 15+(tipuji)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2014-05-24
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Aiden Carter má rád svůj klid a svou práci, kterou vykonává s největší precizností.Nikoho k sobě nepouští a případné vetřelce rychle likviduje.Do chvíle než je mu jeden vetřelec natrvalo nasazen do kanceláře.Svého klidu a pohodlí se ale nehodlá vzdát jen tak.Brian Scott je ambiciózní, spontánní a ničím si moc neláme hlavu.Jen na svou rodinu si nenechá sáhnout.Možná ale potřebují právě to, co má ten druhý-klid, spontánnost a optimismus.Ale pochopí to?
  • Klíčová slova: Originál slash

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Aidene Cartere, kde ses přede mnou tak dlouho schovával?! Na povídku jsem narazila taky teprve nedávno a byla jsem jí doslova okouzlená. Trochu mi to ke konci sice skřípalo - na obou stranách rodinné problémy, tak jsem zvědavá, jestli při novém vydání nedojde třeba k přepsání této zápletky. Ale jinak velká spokojenost. Škoda, že (podle mě) kvalitních povídek, ať už Benny zmiňovaných snarry či originálek, vzniká méně a méně. Daily Slash v poslední době jen prokliknu.”
bwews:
“Po delší době zase něco, co mě vážně zaujalo. KalamityJane, píšeš skvěle, jsem tvůj nový fanoušek!:). Mám přečtené ze 3/4 ale myslím, že už to mé hodnocení asi nijak neovlivní:). Benny děkuji za tip.”
ZJTrane:
“skúsim”
Benny:
“Něco je špatně na české slash scéně.Jsem znechucena náplavou hovadin na téma snarry, které se objevují v posledních třech týdnech.(Až na jeden, tak uvidím)A přitom je tady Jane a víc než dobře rozvíjející se vztah mezi muži na pracovišťi.No, nic.Nač ukazovat kaviár na stole, když směrem k toaletám jsou drobky zdarma, že?Povídka již vyšla na stránkách bez-hranic, ale prochází korekturou.Užívám si každý díl.”