Život v rámci rámů

  • Autor: Regi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape a další
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: V Bradavicích je tolik magických obrazů a na nich tolik lidí. Jak asi žijí? A jaká mají tajemství? Co prožije Severus Snape o dovolené? Ilustrace KattyV
  • Klíčová slova: Bradavické portréty , drabble, fanart, po válce, Snape jako portrét

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBR”
bedrníka:
“Kouzelné počtení. Moc se mi líbilo, jak má Regi fungování života portrétů promyšlené. Severus, který učí OPČM z obrazu je geniální nápad. Vztahová linka by tam ani být nemusela, ale nakonec dává smysl a Severus si po smrti zaslouží odměnu. Bohatý obrazový doprovod od Katty je dostatečně rozostřený, abych překousla, že je na něm Rickman.”
kattyV:
“Pár povídek, ve kterých hrály magické obrazy jsem už četla. Ale většinou to byl pohled zvenku. Život v rámci rámů nám ukazuje, jak to ve světě obrazů funguje pohledem lidí, kteří v něm žijí. A z tohoto úhlu se - slovy Brumbála - jeví smrt jen jako další velké dobrodružství. Anebo možná jinak - pro někoho může být smrt první příležitostí opravdu žít.”
Akkarra:
“Hezké, ale nechává mě to naprosto chladnou a pro mě to mohlo být klidně i o kus kratší.”
Kardama:
“Dočetla jsem a je to super. Regi nic nepohnojila dokonce ani epilogem. Jenom je to krátké. Téma by si skoro zasloužilo pořádný rozsah, ne jenom těch 5000 slov.///Severus je tu fakt Severus a pritom je sympťák ale ne sladký.”
Lucie:
“...”
Keiko.kei:
“Moje oblíbené téma, snad si vyšetřím čas na přečtení...”
Salome:
“Originální námět, navíc výborně zpracovaný. Regi umí vtáhnout do prostředí tak, že děj nejen vidíte, ale i cítíte. Milé, čtivé, příjemné pohlazení na duši.”