S.N.A.P.E.

  • Autor: Wixie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Ginny Weasley
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Krásná oddechová povídka s větší špetkou humoru, vypráví o jednom nevšedním vztahu. Severus po letech náhodou potká Ginny a i když mu nejprve bolestivě připomene Lilly, velmi rychle pozná, že tahle zrzka je rozhodně jinou ženou.
  • Klíčová slova: romantika, humor, Weasley

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Nerla:
“Ééé... kdo je ten pán v hlavní mužské roli? Upřímně mě překvapilo, že je ta povídka o Ginny a ne o Hermioně, ale ne že by to bylo poznat podle něčeho jiného než jmen a rodiny. Tady už to styl nezachrání, bylo to příliš nevěrohodné, charaktery splašené a i vtip se z toho nějak vytratil.”
Sargo:
“Taková milá blbůstka - za tři. Bod nahoru je za Ginnino zaměstnání. :-)”
Benny:
“Že já na tu Lanevru vždycky dám!Tedy taky jen co mi popsala Ginnyno zaměstnání propukl u mě záchvat smíchu(což se nehodí, když mi dnes vypadla plomba)Těžko hodnotit, každá kpt je jen krátkým střípkem v jejich 'vztahu'.Samozřejmě tomu asi chybí nadšení.Ve čtvrté kapitole byl nutný emocionální výbuch?Poslední kapitola je nejlepší-čistě kvůli zmínce o Fredovi.2, 3:)”
Lanevra:
“Napsané je to dobře, v první a půlce druhé kapitoly jsem v tom i Snape poznávala, ale pak přišla na řadu Ginny jako zubařka... brr! Práskám dveřmi bez hodnocení, ale přinejmenším tu první kapitolu doporučuji k přečtení.”
Chavelierka:
“Wixie tuhle povídku napsala pod nátlakem, přesto musím říct, že je úžasná. Moc se mi líbí a ráda se k ní vracím. A rozhodně ne jen pro to, že tenhle pár nikdo moc nepíše :-)”