The Last Vanteera

  • Autor: Tinkering
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/LV, SS/SB/RL
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2010-04-18
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Harry Potter má pocit, že dokončil svůj kouzelnický trénink, a svému učiteli vyjádří své přání ponořit se do Temných umění. Nicméně při jeho prvním pokusu o prověření sebe sama se něco hrozně zvrtne. Zrazený všemi, kterým věřil, zjišťuje Harry, že je v rukách svého nepřítele.
  • Klíčová slova: Harry dědicem Voldemorta, Harry manželem Voldemorta, manipulativní Brumbál

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Jak se zdá, Brumbál se řídí zásadou - co tě nezabije, to tě posílí. Proto Harry prochází tolika testy a utrpením, včetně Durseyových. Ale nakonec, když ho Brumbál uvrhne do klece, vystaví týrání a ponižování, bez možnosti magie, překročí, zdá se, Harry bod zlomu. Skloní se a bude žebrat o jeho odpuštění, nebo se k němu obrátí zády, tak jako to před padesáti lety udělal Brumbálův tajný učeň? Ta povídka není dokončená, ale je dovedená dost daleko, aby stálo za to si ji přečíst, pokud máte rádi toto téma. Ovšem na dokončení nečekejte (i když myslím, že je jasné, jen bohužel přijdeme o další ukázku Harryho tvůrčích schopností, naštěstí si užijeme trochu s Dursleyovými). Takže je to definitivní. Vzhledem k tomu, že jedna z autorek zcela opustila FF, je tato povídka opuštěna. Byla přidána poslední "kapitola", která obsahuje omluvu a naznačení toho, co mělo být dál.”