Jabloňový květ

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sarek/Amanda Grayson, Spock/James Kirk, Leonard McCoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Velvyslanec Sarek se svou ženou jsou opět vítanými hosty na Enterprise, i když je na loď jako vždy zavedla pracovní povinnost.Naštěstí mají všechna diplomatická jednání zdárný konec a proto se zdá, že zbytek cesty bude poklidný, dokud se Amandě nestane nehoda, která změní nejen jí samotnou, ale mnohé další.
  • Klíčová slova: Star trek, Sarek/Amanda, Spirk

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
belldandy:
“Když jsem začala číst Jabloňový květ honily se mi hlavou dvě aluze. Výchozí situace zřejmě vědomě navazuje na mou oblíbenou TOS epizodu "Cesta na Babel". A poskytnutím náhledu do soukromí vulkánské rodiny ve mě probouzela zasuté vzpomínky na ST knížečku "Vraždy ve Vulkánské Akademii". Mám potěšující pocit, že Jabloňový květ v této společnosti obstojí. Odmyslím-li si totiž tu slashovou zápletku, která by samozřejmě projít nemohla, obstál by zbytek Květu mezi originálními scénáři se ctí. Je to už značné klišé chválit Lanevru za charaktery, ale je prostě skutečností, že - od do všeho brblajícího McCoye, přes do svých strojů zamilovaného Scottyho, po takové detaily jako je ruský přízvuk Chekova a bojový entuziasmus Sulua - jsou všichni přesně takoví jako si je pamatuji ze seriálu. Po pravdě mě u toho napadá hříšná myšlenka, že klasický Holmes nebo ST jsou Lanevře zkrátka bližší a že jen plýtvá talentem při snaze psát i HP FF. :) Vzato kolem a kolem ovšem Jabloňový květ samozřejmě není nic extrovního. Pravděpodobně nezvyklá ničí základy smýšlení o světě nebo aspoň o Star Treku. Je to prostě jen fanfiction, jak má být. Nemohu za to, že tohle dalece stačí na to, aby to byla v tuhle chvíli má nejoblíbenější česká K/S povídka. :) Což je docela ironie, když zvážím, že hlavním tématem tu měl být (a také je) vztah Amandy a Sareka.”
Mrmla:
“Perfektní.”
Akkarra:
“Těším se, těším... :D /// Perfektní. Sarek a Amanda sice nejsou můj oblíbený pár, vlastně jsou mi jinak celkem lhostejní, ovšem v Lanině podání jsem si je docela zamilovala. O kvalitě spirku a Kostrova hudrování se není třeba vůbec zmiňovat. Prostě za plný počet a já si to jdu přečíst celé znova. :D / Benny: Ne, napřed doktora a Spocka. ;)”
Benny:
“Je to označeno jako slash, ale prvoplánově jde o het na Sareka a Amandu.Ono se od toho těžko odděluje Spirk, uvidíme jak moc toxický v tom bude;D || U Lanevry mi komentáře dělají problém.Vše co mě napadá zní jako masturbační projev nad oblíbeným autorem ;-) Klady jsou jednoznačné;het na ST v českých vodách je vzácnost.Nebo alespoň můj názor.Je to typická Lana.Humor, nápad, nevíte zda Vulkánce milovat či je vykastrovat za jejich chování, vražedný doktor McCoy a pak druhý pár;Spirk.Nakonec i ta Amanda žila ve vulkánské společnosti příliš dlouho, dle jejího rozhodnutí na konci.Teď mě omluvte, půjdu hučet do autorky ať začne psát ff na Leonarda a Sareka(slash je slash ;-) )|| Akkarra: Túdle.Postav se do řady.Tvůj Mirror!Spock a Mirror!Leonard počkají..nakonec utřem obě a bude fem!Spirk :-D”