Poslední přání

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Voldemort padnul a Severus Snape musí přijmout zodpovědnost za své činy bez ohledu na okolnosti. Hermiona se však nemůže smířit s tím, že profesor, kterého vždycky ve skrytu duše obdivovala, sedí ve vězení a má být brzy popraven, třebaže zachránil Harrymu život. Je otázkou zda bylo moudré rozhodnutí to, co udělala. (původní odkaz: http://fantasmagorium.net/povidky/povidky-posledni_prani.php)
  • Klíčová slova: trest smrti, šibenice, poslední přání

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ok, Severusovu utrpení je prima, to D.J. psal vždycky s láskou (šibenice je hodně netradiční, ale zase po něm díky tomu mohli házet kameny, že). Koupelnovo-ložnicový prvek dejme tomu, ale chybělo mi větší rozebrání Hermioniny motivace.”
Nel-ly:
“hm... chudinka Snejpí, tyhle povídky mu docela ubližují”
Salome:
“Nelogické, kýčovité, sladkobolné. Jazyk vcelku pěkný, pravopisné chyby v přirozené chybovosti. A ne, není to problém pairingu, ostatně slovo pairing nenávidím skoro stejně jako snamionkářka.”
Akkarra:
“Nevím, mě to nějak nebavilo. :/”
Benny:
“Tak rozdílné hodnocení?Za tím něco bude.Snamionky jsou děsivě odporné, spojení těch dvou je nereálné(uznávám, že tak se pohlíží i na snarry)D.J miluju, píše dobře a tady ta známka je čistě z úcty k němu.Vadí mi tam to klasické 'Severusi!' 'Hermiono' a ten konec mě taky nerozsekal.Takže kompromis;3.”
Aswalka82:
“-”
kattyV:
“Většinou dávám přednost šťastným koncům, ale tato povídka je opravdu silná.”
Keiko.kei:
“:D krásná, smutná, melancholická...”