Trest

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Trestat je lidské. Užívat si trest z rukou neoblíbeného profesora? Potterovské
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

Keta Mar:
“:-)”
Mrmla:
“---”
Potkanice:
“...”
Benny:
“Z té povídky přimo čiší, že Styx nenavidí Harryho.Omlouvám se, ale tohle neni ani dost špatné PWP.Spiš bych to nazvala:Ku*va, blbej Potter tak mu do anusu narvu draka(nebo co mu tam narvala)Jako snarrystka řikám NE!!!//Upřimně od Styx znám spíše jiné páry než SS/HP, zvedla jsem hodnocení.V podstetě proti tomuhle nic nemám, miluji Poškození pod kontrolou.Ale nemůžu si představit, že byť by to Severus dělal z pomsty, tak mi tenhle "trest" nesedí.”
Velká_koule_chaosu:
“Pár výroků Severuse mě opravdu pobavilo... 3-4*”
Sectumsempra:
“"Opřel jednu nohu o regál, vyklonil hlavu na stranu a v hříšně přitažlivém gestu nadzvedl levé obočí."... a sectumsempra se roztekla blahem jak posledni zbytky snehulaka (teda ne, ze by ze me zbyla jen mrkev...)/// Hej Benny, to byla jina povidka, ne? Akorat nevim, jak se jmenuje...”
Victoria:
“HP/SS pwp...”
zmije:
“Už jsem přečetla i horší povídky, ale moc jich nebylo.”
Kate Mathews:
“Sice je to povídka na téma, které se již mnohokrát objevilo (jenže co taky pořád vymýšlet nového, že? :D), ale to vůbec nevadí. Je to psané velmi působivě.”
assez:
“No. Chm.”
Nade:
“Severus je tááák zlý. Klasické PWP, ale co. Mě se to líbí.”
Akkarra:
“A já si říkala, co se se Styxinou stránkou děje, že tam nic není. :( Ale k povídce - ta je vážně úžasná. A to je asi tak všechno co můžu říct. :)”
ZJTrane:
“Nie, nie, nie!!! Severus a Potter nesedia mi. Vetko čo napíše styx je ale dokonalé. Záver ma dostal do kolien :D Priznávam sa ale, bez mučenia, že som si na Harryho mieste predstavovala radšej niekoho iného :D Za toho Harryho idú bodíky dole :) ”
Lilithka:
“Téma vcelku ohrané, ale s originálními prvky. ”