The List

  • Autor: Warviben
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Minerva McGonagall
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: The war is over, and Harry is overwhelmed by guilt and a final parting gift given to him by Voldemort.He wants to end it all, but someone is watching.
  • Klíčová slova: Snarry, Post-war

Hodnocení čtenářů:

assez:
“První špatné znamení: je to na FF.net, druhé špatné znamení - spoousta popisu, a už na začátku, třetí špatné znamení... obávám se, že vím, o čem Benny mluví. (*najde si na "kiss", zjistí, že Harry nemá hranice, a odkráčí raději ke svému seznamu povídek*) Jako - děcka, fakt. Něco se prostě musí UMĚT zpracovat. A když to nejde, tak to prostě nepíšu! *něco si zamručí a raději opravdu odejde*”
Aswalka82:
“-”
Benny:
“Potříček malý chudáček, vytáhněte kapesníky..spiš bych radila kýble.Potter odchází do Zapovězeného lesa, aby spáchal sebevraždu se seznamem lidí, kteři za něj umírali.Zachrání ho Snape, probírají spolu ten seznam.Domluví se, aby mu dal tři měsíce.Debílka pronásleduje všechno to utrpení-nezvládá svou magii.Pak při noční můře ho v záchvatu Snape políbí..Ne, to nejde!Ubližil bych ti!*Harrymu nefungují slzné kanálky*Nějak to zvládnou překonat-sex(příšerně klišoidní odpannění panice)Zkrátka bych za tohle autora nejraději ukamenovala-šup s tím do odpadu.Bod dávám sobě, že jsem to dočetla.”