Sing A Mad Rebellion

  • Autor: femmequixotic
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

assez:
“Někde vprostřed mě začaly iritovat zkratky. Ne že bych něco měla proti zkratkám... ah, ano, počkat - mám k nim averzi. A když si přemyslím původ autorky, který bych ale vážně zohledňovat neměla... ne, fajn. Takže zkratky. Rušilo mě to míň v angličtině (= než jsem si toho všimla, uplynula delší doba než kdybych to četla v češtině), než by mě to rušilo v češtině, tak jako tak ale zastávám názor, že kdo se nechce obtěžovat s rozepsáním, nemá se obtěžovat ani s psaním. Pokud zkratky, tak ty patří jedině do politiky, které stejně taky nikdo nerozumí (řekla ta, co jim vládne). A v textech v jediném, ale opravdu v jediném případě mají opodstatnění: a to že mají navodit jistý pocit. Tady jsem ten pocit měla. Takže mi vadily až od půlky a pak jsem je do konce raději ignorovala (neptejte se, jak jsem tedy mohla textu rozumět :)). Mám pro tento způsob psaní slabost. Je to strohost v místech strašných událostí, jako má Jay Tryfanstone, anebo mi to taky hrozně připomnělo úžasný úvod k Commonplace Magic od Acid&sinick.”