Dokonalý obraz

  • Autor: Loten
  • Překladatel: Lupina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating: 9+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Smrt opravdu lidi moc nemění, jak zjistí jeden z budoucích zástupců ředitele v Bradavicích při svém představení některým známým tvářím z minulosti…
  • Klíčová slova: bradavická ředitelna, obrazy

Hodnocení čtenářů:

SSnape:
“:)”
larkinh:
“:)”
lymmet:
“Taky mi to drhlo, tak jsem si přečetla i originál, líbil se mi a byl mnohem plynulejší, než překlad. Taky mi to vychází na 2-3. Trojku pro originál, překladu za 2.”
Benny:
“Už od včerejšku nad tím přemyšlím.K plusům:není to debilní červená knihovna, což oceňuji.To je ke kladům merlinžel vše.Naopak mi to v překladu drhlo, netuším kde byl problém-možná předloha?Čekala jsem špetku humoru, dějová linka taky nikde a mělo mi to něco říct/dát?2-3, ale ať nežeru..”
Regi:
“Nápad je to skvělý. Navíc, Severus je skutečně Severus, a Hermiona je opravdu Hermiona. Téma "života" v magických obrazech mne hodně zajímá a když je zpracované takto výborně, tak i vážně baví.”
Akkarra:
“Nápad dobrý, zpracování ušlo.”
Keiko.kei:
“Zbožňuji rozpravy obrazů a tohle je něco úžasného, Severus a Hermiona z pohledu budoucnosti. Je krásné vidět, že se skuteně zapsali do historiea stále stejní intrikáni... Tohle je prostě úžasný nápad a musím říct, že si to umím představit i jako skutečný epilog k celé sérii Harryho Pottera - ne napsaný s odstupem 19 let, se spoustou dětiček s divnými jmény, ale odstupem 100 let v podobě rozpravy nového ředitele s bradavickými obrazy... nádherně nostalgické, podtrhlo by to význam všeho, co se v celé sérii odehrálo”