Stály spoločník

  • Autor: bluestocking79
  • Překladatel: Eggy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape se na svém portrétu k uzoufání nudí. Dokud nenastoupí nová profesorka přeměňování...
  • Klíčová slova: Portrét Severuse Snapea

Hodnocení čtenářů:

Skylar:
“U mňa to teda zanechalo poriadne hlboký dojem. Bolo to krásne, dojímavé a uisťujúce, že smrťou láska nekončí. Rozplakala som sa za počítačom ako malá. Stálý společník mi nikdy nevymizne z pamäti, ďakujem autorke aj prekladateľke.”
Salome:
“Nápad pěkný. Je to milé, neurazí - ale hlubší dojem nezanechá, když jde ve skutečnosti jen o námět v několika bodech, nikoli o skutečný příběh. Navíc Severus kapku mimo. Překlad slušný, s jen pár chybami.”
Lanevra:
“Dospělý Severus Snape se červená... poněkud děsivá představa. Ale za ten nápad... já... já dám trojku.”
Akkarra:
“Zvažovala jsem hodnocení 2, ale ten závěr mě přinutil se zhuseně šklebit, takže bohužel.”
Benny:
“Exibicioista v křoví!Volejte policajty..Snape chápající Hermioninu bolest?A ten konec.Merline, copak neexistuje plnohodnotné snamione bez těch všech kudrlinek?Sorry, jdu hledat dál.”
Regi:
“Oceňuji nápad. A nejen z toho důvodu, že jsem měla a zpracovala podobný. Severus je, pravda lehce neseverusovský, ale ona ta jeho situace taky není zrovna obvyklá. Jen mi tam vadily jisté nelogičnosti. (Možná proto, že já jsem ten svůj podobný nápad promýšlela tak, aby tam pokud možno nebyly.) Takže při hodnocení jsem váhala mezi 3 a 4. Ale co, bavilo mne to.”