Harry Potter - slabikář mediální manipulace

  • Autor: admin osud.cz
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: House, Harry Potter, další
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: 2. http://www.osud.cz/harry-potter-slabikar-medialni-manipulace-2-podprahove-zpravy 3. http://www.osud.cz/harry-potter-slabikar-medialni-manipulace-4-harry-potter-skola-car-kouzel
  • Klíčová slova: crossover, článek

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Tak tohle není troll, obávám se. Na druhou stranu mě to ani nepřekvapuje, podobných blábolů je plný internet - a ostatně odpovídá to logice určitých duševních onemocnění. Holt nemoci nechodí po horách, ale po lidech :(”
Lanevra:
“Je opravdu s podivem, že lidstvo přežilo 21. století, kapitáne.”
Akkarra:
“Zda-li pak to už četl Chocholoušek...? ;)”
Sargo:
“Buď je to příliš dokonalý vtip, nebo... schizofrenie je sfiňa.”
Benny:
“.. Někdo ti poradil, viděls to nebo čet?..Nejsi soudný a deš si za tím co je módní, nejsi stálej, nevěříš tomu co děláš, co jsi zač?svou prdel zvedni a vypadni, pseudotendenční umělci rovná se každý sráč.-Orion;Kam vítr tam plášť(Teritorium;2005)Pokud tohle autor myslel vážně, tak je zřejmě chudáček náchylnější k prodprahovému sdělení než xy miliónu fanoušků HP.Má rada?Doporučuji se odstěhovat do ruské tajgy, jedna ruská dáma hledá společníka.Tak by měl jistotu, že mu nikdo nepoleze do hlavy.K známce;bavila jsem se a ta nula je z mého vygumovaného a zaspamovaného mozku ta nejvyšší známka, kterou to umím ocenit.”
assez:
“Tak jo, fajn, na tohle mě napadá několik reakcí. Ta nejironičtější by byla: VESPERu ave!, které by mohla konkurovat už jen: Ještě že jsem tak blbá a nevzdělatelná, že mi můžete ukázat trilion trojúhelníků, a já v nich budu spatřovat maximálně geometrický útvar, do něhož mě nutili zapisovat úhly (a zrovinka to mi šlo!). Anebo mě napadlo ještě tohle: Ti architekti museli být ale zákeřní! Pokaždé, když se podívám na střechu, vzpomenu si na oko v trojúhelníku! Mám-li to pojmout trochu víc... *provede podivné čachry s rukama*, tak musím konstatovat: i takhle se vymývají mozky. Strýček Freud, věrný své vráně, příkladně dodržující \\\"podle sebe soudím tebe\\\", by na to konstatoval, že ano, pane autore, \\\"Také bych se rád vypořádal s námitkou, že pozorujeme to, co vlastně vidět chceme.\\\", s dodatkem že ano, možná nechcete v Potterovi vidět nic (jako já nechci nic vidět ve Vašem článku), ale jak se zdá se na rozdíl od Vás mylně nedomnívám, že pouhou svou vůlí proti podprahovým informacím něco zmůžu. (Například jsem vážně nechtěla zakopnout o Váš článek, ale to neznamená, že budu slepě tvrdit, že mě neovlivnil.) Nebavme se tedy o tom, zda Potter je manipulativní a podprahový žvást, podobně Stmívání, Dr. House a kol., bavme se o definici manipulace. Není manipulace definovaná přibližně jako podsouvání svého názoru, svých myšlenek jiným? Povězte, co myslíte, že dělají vaše články? P.S. Víte, co mě vyděsilo nejvíc? Ty anglické názvy svádící ke hříchu a terorismu. Rowlingová musí být šéfka přinejmenším mafie... akorát mi nejde na rozum, proč Medkům povolila překlad jmen? (A nejen Medkům.) Že by se chybičečka vloudila? - A teď opět střízlivě doplňuji: Kdybychom byli o dvacet... padesát let dál a děti se v plenkách učily kromě mateřštiny angličtinu, my - tedy generace, která Harryho Pottera četla, měla bych větší strach z toho, co jste nastínil, ale že jsme, kde jsme, tak se vám jen obdivuji, co že máte za starosti. P.P.S. Pokud jste objevil mou podprahovou manipulaci, že totiž nijak nevyvracím možnost, že Potter, House, Stmívání etc. manipulují lidmi, objevil jste správně - gratuluji Vám. Pevně věřím, že jsem ji neskrývala o nic rafinovaněji než Vy. Kosočtvercům zdar. A pro společnost FF Deníku - pokud se chcete pobavit nebo je-li libo zavztekat si.”