If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

  • Autor: Maya
  • Překladatel: Jimmi, ladyF, lucy, Sally, Sia, arabeska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Cho Changová, Draco Malfoy/Terry Boot, Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Príbeh, v kterom Draca Malfoye zaradia do Bystrohlavu a Rokfort už nikdy nebude ten istý.||Délka 99tisíc slov
  • Klíčová slova: Draco v Bystrohlavu, AU, Drarry

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“První asi 4 kapitoly mě neskutečně nudily a musím přiznat, že jsem i dost přeskakovala. Pak mě ale povídka pohltila, děj se rozjel a já si jí užila až do konce, který je sice velmi otevřený, ale k povídce krásně sedí. :) Doporučuji vydržet a začátkem se nějak prokousat. :D”
Adelaine:
“Mně se to líbilo, sice souhlasím s tím, že Maya by neměla psát slash a že prvních pár kapitol bylo vážně hodně vtipných, pak to střídavě víc a míň ztrácelo náboj, ale celkově se mi to spíš líbilo. Rozhodně víc, než třeba Světlo pod vodou.”
Akkarra:
“Ne, nebaví mě to. Nuda na entou.”
Lucie:
“Vtipná (několikrát jsem se musela smát nahlas) i něžná povídka. Provádí čtenáře kánonem od začátku až skoro do konce. Uvidíte kánon z Dracova pohledu a v některých pozdějších kapitolách je to docela mrazivý pohled. Byť je zde Draco v jiné koleji, je to pořád on. Určitě se k tomu někdy vrátím. Je to slash, ale velmi jemný až decentní.”
Fleur Tera:
“možno”
KalamityJane:
“:-)”
Benny:
“Je to dost jiné, začínáme od začátku.Draco sice není ve Zmijozelu, ale to mu nic neupírá na charakteru:)První kapitola a zatím je to hodně vtipné.Na druhou stranu to napsala Maya..jsem opatrná.//Hm..Maya.Merline, to byla núda.Ne, první kapitola byla excelentní, pak to ztratilo náboj, humor a děj.Snad se k tomu někdy vrátím a změním náhled a nebo ne a budu opět litovat ztráty času.”