Shelter

  • Autor: Leslie Fish
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Kirk, Spock
  • Rating: +15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Spock suffers a head injury in a shuttlecraft accident and reveals more than Kirk or McCoy expected. Originally published in the print fanzine “Warped Space” XX, October 1976. "Shelter" was the third K/S story ever published. I wrote it specifically to support the K/S faction in Trek fandom, which was coming under fire at the time.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“...”
palanda:
“slo to”
Casiopea:
“Úžasná záležitost. (I když uznávám, že v tomto fandomu nemám moc načteno, ale atmosféra je naprosto úchvatná.) Jediný problém jsem měla s Kostrou, který mi občas připadal jako přebytečné titulkovací zařízení, kdybychom náhodou nepochopili, co ti dva vedle něj dělají. :D Ačkoli uznávám, že jeho přítomnost onu situaci zároveň okořenila. Nejsem takový odborník na původní sérii, protože můj ST záchvat byl zaměřený na Novou Generaci a DSN, takže nedokážu posoudit, jak moc byly postavy IC, nicméně jsem si to užila a oceňuji i důvody, z jakých byla povídka napsána. Tímto velmi děkuji belldandy za její historické okénko na Fóru, díky kterému jsem se o této povídce dozvěděla. Je vážně krásná.”