Expecting the Unexpected

  • Autor: Phoenixstrike
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Harry just wanted one normal year at Hogwarts. He should have known that 'normal' is for other people, not him. And this time it's not even his fault. What's an eighteen-year-old boy, who also happens to be a virgin, to do when he suddenly discovers he's pregnant?
  • Klíčová slova: Drarry, Mpreg

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“...”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“=-)”
Benny:
“To si musím přečíst.Phoenixstrikea znám z Fb, je to Angličan, po třicítce a se svým manželem/přítelem tím dost žijí.Takže napíše gay drarry jinak?:) || Tak já Vás zasvětím do děje.Harry zjistí, že čeká miminko.Jenže JAK a S KÝM?!, když je pohlavně neaktivní a miluje Ginny?Existuji kouzla, že?Tak Poppy zjistí, že tatinkem NB.2 je Draco Malfoy.Ten pohlavní styk měl.S kým?S Pansy.Tak proč je těhotný Harry, pro Merlinovy koule?!Zmijozelové a mnoholičný lektvar.Nic?Takže Pansy byla Potter a Komnata Nejvyšší potřeby zaznamenala oplodnění.Co s miminkem, které je biologicky ditětem Pottera/Malfoye?A teď si nejsem jistá(to je tak, když si to čtete bez googlátoru)zda Komnata rozhodla o přemístění plodu k Harrymu nebo polibek od Pansy?To je jedno.A tak hetero panic bude mít dítě s gay Malfoyem.To jediné mne zaujalo.Pak už jen klišé:smíření, těhotenství, nasraný Lucius..doznám, nedočetla jsem.Vám to jako klišé nepřijde, ale já v AJ takových ff už četla nespočet.Za přečtení to stojí.”
l.terka:
“:)”