Harry Potter a Zeměplocha

  • Autor: JK Pratchett
  • Překladatel: angie77
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry a další kanonické, ale také Krysík, Bábi Zlopočasná, Knihovník, barbar Cohen a horda...
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2013-12-01
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Jak z názvu vyplývá, jedná se o crossover. Harry přežil smrtící kletbu, čímž přitáhl pozornost samotného Smrtě. Do Bradavic a celého HP světa tak proniká postupně čím dál víc postav ze Zeměplochy...
  • Klíčová slova: Humor, crossover, Zeměplocha

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Salome:
“Zápletka je i není originální. Nápad s průnikem Zeměplochy je neotřelý, zvlášť na začátku to bylo velmi osvěžující. Zdá se ale, že autorka málo využívá tyto možnosti pro samotný děj, který je spíše převyprávěním kánonu. Takže 3-4. Styl je výborný - jak originálu, tak i překladu. Dokáže skvěle vystihnout jak Rowlingovou, respektive Medka, tak i Prachetta - 5. Pravopis bez chyb -5. Kapitoly jsou strukturovány dobře, celý příběh však zvláště zpočátku příliš skáče, působí to téměř až divně, celková struktura je tedy poněkud nevyvážená - 3. Děj je loglický, ale působí tím, že autorka chce pojmout příliš mnoho na příliš malém prostoru, působí poněkud odfláknutě, přílišné lpění na kánonu po čase lehce nudí, ale výborné vtipné detaily to zvedají výrazně nahoru - 4. Postavy jsou samy sebou, když promluví, úplně je vidím. Mírně pozměněný Harry je pozměněný uvěřitelně, vzhledem k okolnostem - 5. V rámci žánru - humor - je to hezky lehce psané, většinou se bavím. Jestli tam bude něco navíc, zatím nedovedu posoudit - 4. Celkově tedy zatím 3-4, blíže ke čtyřce.”