Poslední šance Rity Holoubkové

  • Autor: Regi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Rita Holoubková, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Neville Longbottom a další
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Odehrává se pár let po skončení války. Rita je v nesnázích, nemá práci a její poslední šancí je dodat exkluzivní reportáž. Jak si s tím poradí nám prozradí příběh mírně detektivní a více než mírně zábavný. Povídku doplňuje osm bonusů, které nám prozradí i to Co ani Rita nezjistila... aneb jak k tomu mohlo dojít?
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

Kardama:
“Moc dobré a chytré. Povídka i bonusy. Celé to předchází povídce Životy v rámci rámu. Jen jsem na to narazila v opačném pořadí. A Regi píše, že chystá i volné pokračování.”
Lucie:
“---”
Fleur Tera:
“celkom fajn”
Zuzi:
“Ušlo”
Akkarra:
“Ty díly s Holoubkovou mě fakt pobavily. Bonusy mě zase donutili se usmívat. Hlavně ten poslední - ten je vážně krásný :) Moc povedené.”
Salome:
“Velmi zajímavý nápad - malý roman v drabblatech - obdivuju autorku, jak je na sebe přísná, jak dokázal uhlídat svou formu, jak dokázala vážit každé slovo. Z hlediska originality, struktury, pravopisu i stylu výborné. Postavy jsou skvělé - je neuvěřitelné, že přes minimalistický prostor jsou vykreslené, a to přesně. Přestože je to minimalistické, je to přívěh, a to logicky provázaný příběh - jako křížovka s tajenkou. Vnímám tam i něco navíc - velkou lásku k životu, z celého příběhu dýchá laskavost a odpuštění, dokonce i vůči Ritě Holoubkové - a toho jen tak někdo není schopen. Celkově to na mě působí výborně, pobavilo mě to, i lehce dojalo - všechno tak akorát. Nejvíc se mi líbil dodatek o Minervě, Regi bude vědět proč :). A abych jen nechválila, mám jednu faktografickou poznámku - v Austrálii žádné střední ošetřovatelské školy nejsou a nikdy nebyly :) Celkově to je za mě 8x5”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Je to pár dní, co jsme řešli povahy morčat a kdo by mohli být ze světa HP(Ok, asi jsem to řešila spíš já:D)Nicméně ten pár v Regině povídce není propagován.A tohle byla má první ff:)Drabblatka bavila, musím pochvalit i fanarty od KattyV.Moc hezké, navíc Křivonožka vypadá jako můj kocour:)Díky a další podobné nápady:D”
kattyV:
“Regi má obecně pro drabblata talent. Její minipovídky jsou mini rozsahem, ale nikoli obsahem. U některých z nich se upřímně bavím, u jiných zadumám nad poetičností textu a u poslední tiše zamačkávám slzu. Je vidět, že přemýšlí nad každým slovem každé má své místo, žádné není navíc. Tak by to jistě u drabblat mělo být. Tato série je nejdelším počinem z jejího pera, u prvních pěti mne bavilo sledovat nenápadné detektivní stopy, které čtenáři umožnily pochopit o co jde, dříve než se to povedlo Ritě. Kouzelné jsou i bonusy, které současně doplňují původních pět částí, ale každý z nich by fungoval i zcela samostatně.”