Reign of Darkness - Vládnout temnotě

  • Autor: nlblake
  • Překladatel: Reniii
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Voldemort vyhrál válku a nyní nejen, že vládne kouzelnickému světu, ale také si vychutnává svůj majetek-Harryho Pottera
  • Klíčová slova: Voldemort vyhrál, Harry Voldemortovou hračkou, Harry Voldemortův manžel, Nadměrné používaní slova kotě

Hodnocení čtenářů:

Garfielda:
“Povídku jsem začala číst v ČJ, po první kapitole přešla do AJ. Takže hodnotím jen AJ verzi. Nicméně, překlad by potřeboval beta read, je škoda, že ho nemá. Možná i to je důvodem vyrazně rozdílného hodnocení obou verzí.”
shadow:
“1/2 - zaokrouhluji na 2, protože jsem to zvládla dočíst.”
jesssnape:
“...”
Trinyx01:
“Škoda že je překlad nedokončen, jinak je to dobrá povídka.”
Benny:
“Harry se zřejmě mění v koťátko?Sakra, možná přesvědším Sitaru na první harrymort?:D || Reniie se k překladu po pauze vrátila, zbývají dvě kpt, já to doklepla v originále.Upřímně?Dle komentářů pod původní verzí tady na ffd, jsem čekala víc?(Sakra, co jsem si to naivka myslela?)Ne, na Harrymort to je slušné, více či méně i logické, přesto mě iritovala klišé, kterým se to opět nevyhlo(Kouzlo, které i před odpor nutilo Harryho vyhledávat a užívat si sex s Voldym*křižuje se*)Severus v tom hrál podivnou roli spasitele..a ani z konce jsem nebyla mimo.K velkému plus tomu přičítám, že se Harry nezamiloval a nebyl za úplného trotla.Trojka s odřenýma ušima a hlavně za překlad.”