Nepohádka

  • Autor: Anceza
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Postavy
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Úvod autorky: Pohádka - nepohádka, jinými slovy romantický příběh s prvky fantasy. Přiznávám, že začátek je hodně inspirovaný jednou TV pohádkou.
  • Klíčová slova: Láska a vina

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Příjemně psaný příběh s lehce pohádkovou zápletkou a, pokud můžu zatím soudit, i stavbou. Hodnocení si nechám na konec.//Tak už je dokončená, tak se pokusím o celkové hodnocení: Jsou zde archetypy klasické pohádky, z hlediska fanfiction jde však nesporně o originální nápad (4). Moc se mi líbil styl, jakým je to napsáno, autorka spíše naznačuje, než vysvětluje, má v sobě i poetiku (5). Formálně perfektní (5). Struktura je logická, vystavěna je slušně celá pohádka i jednotlivé kapitoly (3) Postavy jsou originální, načrtnuté jen lehce, dávají velký prostor fantazii. Logika jejich jednání odpovídá žánru (4). Totéž lze říci i o ději - jako historický příběh by to samozřejmě obstát nemohlo, ale to zde není cílem. V rámci žánru to logiku má, snad jen konec byl až příliš kladný (4). Přesah... to je těžké - byla tam samozřejmě naděje a víra v dobro, jak tomu v tomto žánru má být (3). Je to příběh, který potěší srdce, a mě také potěšil (3). Celkově tedy slabší 4.”