New divide

  • Autor: Aisling-Siobhan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Voldemort
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Harry po svém pátém ročníku začne mít zvláštní sny o Voldemortovi a jeho životě. S každým dalším snem přichází jen další myšlenkový chaos. S každým dalším snem je také ale blíže k pochopení sebe samotného... Jaký je jeho skutečný osud?
  • Klíčová slova: harrymort, reinkarnace, AU

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Tuto povídku není jednoduché hodnotit. Protože ona je na první pohled slušná, docela dobrý nápad, slušné provedení, snaha o charakteristiku… Jenže jí jednoduše nedokážu uvěřit. Nejen proto, že (POZOR SPOILER) mpreg vnímá jako cosi zcela normálního, co se přihodí zřejmě i bez kouzel (ano, jsem ochotná přijmout vysvětlení – „to je magie, Pottere“), změně Harryho v poslušnou manželku nevěřím, změně Voldemorta také ne. Dobře, nešišlá, ale to ho nedělá příliš uvěřitelnějším. Nějaké proroctví – proč si s ním lámat hlavu, že. Existence chlapce, který chodil sedm let do Bradavic, je rodinným tajemstvím? Anathema a Harry měli být stejné podstaty – autorka lehce nepostřehla rozdíl mezi chlapcem, který nebyl schopen zabít ani vraha v sebeobraně, a chlapcem, který byl srozuměn s vyvražděním mudlů. Takže pro mě je to zahozený nápad na téma – jak porazit Temného pána silou, kterou nezná… Takže: Originalita – 4, logika a uvěřitelnost děje –1, postavy (logika IC)- 1, reálie, faktografie – 2, struktura – 3, Styl – 3, formální stránka – 3, přesah – 1, celkový dojem – 1., tj. celkem 2, 4”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
Casiopea:
“Gosh... Asi takto. Povídky s tímto párem jsou vždycky výzvou, většinou ale ztroskotají na skutečnosti, že se Tom promění v šišlajícího mazlíka. V tomto případě se tak nestalo a přesto... Začnu klady - zajímavá zápletka, slušně napsané, několik skvělých scén. Když se ale během čtení povídky člověk nakonec dostane do stádia, kdy začne nahlas vykřikovat kletby kvůli naprosté neuvěřitelnosti jednání té či oné postavy, jde pochopitelně celá věc do kopru. Pokaždé je mi hrozně líto, když příběh s takovým potenciálem zabije totální nedotaženost. Na konci jsem skoro měla chuť dát dvojku (protože SPOILER Harry vraždící Rona bez mrknutí oka, byl na mě už trochu moc KONEC SPOILERU), nicméně objektivně vzato, nápad i provedení si zaslouží lepší hodnocení. Navíc... jak jsem se už zmínila, k Harrymortu přistupuji s nevysvětlitelnou zvědavostí až dychtivostí. Takže za tři.”
l.terka:
“:)”
mariaa:
“...”
speisy:
“Toto není zrovna můj nejoblíbenější pár, ale tady... Tady je to popsané krásně. Surové emoce, napětí po celou dobu. Ač možná vytušíte na začátku, k čemu to směřuje autorka vás nechá až do konce napjatého, zda to bude mít dobrý nebo špatný konec. Podle mě jsou zde dobře vykrelsené postavy. A ačkoliv se jedná o AU, změny nejsou tolik rušivé. Udrželo to mou pozornost, mou zvědavost, potěšilo téměř každou duševní stránku. Nebylo to příliš tvrdé a díky Bohu ani příliš sladké. Paráda! /EDIT: Casiopea mě připomněla některé skutečně zdánlivě nelogické scény. Naprosto jsem je odsunula do pozadí, snad mě tam ani tolik nerušili, ačkoliv to bylo překvapivé. Ale víte co? Na harrymort je to stále dobré! :-P :-)”