Malý a velký život

  • Autor: pani archivová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Neville Longbottom, Ron Weasley, Alice Longbottom, Bellatrix Black…
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Neville Longbottom se ve své prolnuté existenci a v hledání dávné i přítomné pravdy vytrácí a nachází. Když mim pozná řeč, může ho zničit.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Memorin:
“chystám se”
Sargo:
“Kami to asi vystihla dostatečně...:-)”
Akkarra:
“Paní archivová opět nezklamala. Jejího Rona prostě zbožňuju. :)”
mariaa:
“:-)”
Benny:
“Historie se někdy až moc opakuje, naštěstí to pro Neva skončilo mnohem lépe.”
Lanevra:
“Tohle si musím jednou bezpodmínečně přečíst, protože paní archivová má myslím snad úplně nejvýraznější styl psaní na české scéně a jeho poetičnost mě vždycky naprosto fascinovala. Navíc... Neville, že ano. :-D”
kami:
“Tento príbeh urobil to, čo sa nepodarilo zatiaľ ešte nikomu na koho som narazila. Neville Longbottom a Ronald Weasley majú svoju osobnosť, charakter, dýchajú vlastným životom. Hlavná postava je tá, s ktorou súcitíte a pokúšate sa ju pochopiť, do Rona ste sa práve zamilovali. Veľké plus je aj priebeh príbehu, je v ňom cítiť Neville. Je pomalý, vláčny, no i tak sa tam neustále niečo deje, ale vďaka rozprávačovi sa to k človeku dostane pomalšie. Akoby ste zaspávali a boli čímsi otupený, rovnako ako hrdina. No miesto toho si dostatočne vychutnáte pocity a city, ktoré sú poviedkou preplnené. Opäť ale v inej forme, na akú býva väčšina z nás zvyknutá. Náznaky slashu pri Ronovi sú nepostrehnuteľné, no sú tam.”