Důsledky našich činů

  • Autor: Patoložka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape , Neville Longbottom/Draco Malfoy
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 27
  • Shrnutí: Když má váš osud v rukou Albus Brumbál… Severus a Harry v magickém svazku.
  • Klíčová slova: Snarry, Romance, Adventure

Hodnocení čtenářů:

Ebibis:
“..”
Extasy:
“Měla jsem trochu problém se začátkem, ale postupně se to začalo velmi zlepšovat. Konec byl poněkud sladký, jenže i takové mám ráda a sama je píšu, takže tomu prostě nemůžu nic vytknout :) Jako celek moc pěkné!”
Rulie:
“četla se mi velmi dobře a někdy se k ní vrátím”
lia:
“dobře se četla, bezva povídka”
willow:
“***”
mariaa:
“3-4”
Akae21:
“Líbilo se mi to. Kapitoly jsem vždy netrpělivě očekávala.”
KalamityJane:
“Líbila se mi celá ta věc s Harryho vnitřním zvířetem a závěr s Brumbálem, Hermiona mi lezla na nervy celou dobu a Ron je prostě ňouma, o to víc oceňuji Nevilla:-)”
jesssnape:
“...”
Mrmla:
“..”
Velká_koule_chaosu:
“Uf. Mně tedy přijde, že místy se povídka až moc táhla - mnoho odstavců plné nesmyslného žvanění a úvah, Harry pořád tvrdil, že už není dítě přitom se tak choval, o jeho vyjadřování nemluvě. Jo! A abych nezapomněla - i přesto to bylo skvělé čtení od kterého jsem se nemohla odtrhnout.”
l.terka:
“Pěkné :)”
Akkarra:
“Celou dobu se mi to líbilo. Nepovažovala jsem to za bůh ví co, ale docela se mi to líbilo. Ale ty poslední 4 kapitoly - to je masakr a pohřeb povídky v jednom. :(”
Lucie:
“Velmi příjemná čtivá povídka, romantická, leč nepříliš sladká. Téma mnohokrát popsané, ale zde pojaté s lehkostí, svižností, pěkný jazyk. Kromě hlavního páru čekejte ještě jeden trošku netradiční vedlejší. Myslím, že autorka má ráda Elysejský klíč a je to z povídky trošku poznat, ale mě to nijak nepřekáželo (možná proto, že sama ho mám velmi ráda). Neznám mnoho kvalitních originálních českých (slovenských) povídek, ale tato se určitě řadí mezi ně.”