Homoromantická literatura a její fanoušci

  • Autor: Nagat
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: žádné
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Teorie FF
  • Klíčová slova: Teorie FF

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Ostravanka:
“q”
Zástupkyňa:
“:)”
KalamityJane:
“:)”
Lanevra:
“Úspěšně jsou tu nastíněna klišé a zcestné "pravdy" o spisovatelkách a čtenářkách slash literatury, které jsou opakovány mnohými lidmi všude včetně FFDeníku. Samozřejmě si všechny tyto pravdy lidé konstruují na základě prvního a posléze jediného pohledu na slashařku/celou slash komunitu a šíří je dál bez sebemenší snahy komunikovat s lidmi co se slashi věnují, natožpak aby se pokusili je poznat a pochopit proč se slashi věnují, jaké z něho mají pocity nebo proč preferují určitá témata. Jestli tento článek opravdu pomůže nezasvěceným prozřít? No, jsem skeptik, takže pochybuji, ale je to přinejmenším vtipné a může si to přečíst každý.”
Benny:
“Chlapa jsem si stihla naočkovat sama..matka se mi v PC hrabat nebude-jednak to neumí a také mi projevuje respekt k soukromí.Ale večer bude mít manžel povinnou četbu:)Hodně povedený článek.”
Sargo:
“Ač k teorii přistupuji s největší skepsí... tady jsem se bavila výtečně od začátku do konce a hodlám to posílat nepoznamenaným dušičkám místo vlastního sáhodlouhého vysvětlování. Výtečné! :-)”
Akkarra:
“V podstatě, my máme poslední model solárního vznášedla od Applezuki a vy škodovku.”
belldandy:
“A přidám taky tohle: Pro slashistky, které hledají nějaký text, který by za ně vše místo objasnil jejich rodičům, manželům a všem, co vůbec netuší, co to jako má být?”