Brumbál je teplej

  • Autor: Nelien
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Albus Brumbál/Harry Potter
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Drabble o přiznání
  • Klíčová slova: Drabble. AB/HP

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“ne ne ne - tohle ani není směšné”
DenDella:
“Ou! Tak tohle si v paměti uchovávat nemusím.”
AdelleR:
“Wtf.”
Nel-ly:
“Docela mě překvapilo, že jsou tu i drabblata... až mi to přijde zbytečný. Ale proč ne. Tohle bylo divný a to ne tim vtipným způsobem.”
jesssnape:
“...”
Memorin:
“Rozesmála jsem se.. ale leda tím jak je to špatný.”
Sectumsempra:
“to je tak nechutne kycovity, az je to svym zpusobem vtipny...”
assez:
“Já vím, že něco nemá vysoké nároky ani ambice ani - a že... Ne, prostě ne - je to blbost, a protože si autor uvědomuje, že to je blbost, dávám ten jeden... co to tady je, bod? Protože uvědomit si to je ten začátek (ke kterému se nevracejte, autoři).”
Salome:
“Merline...”
Sargo:
“...”
Mrmla:
“:-)”
belldandy:
“Tím, že to nebylo myšleno vážně jsem si víceméně jistá. Už proto, že Nelien ve své delší a vážně míněné próze žádný slash nemá. Nicméně mě tohle ani jako parodie zrovna neuspokojuje. Vedle jedné krátké věci od Tessky je tohle jediná AB/HP, kterou znám. Obě příznačně vznikly jen jako odpověď na výzvu. Lze parodovat něco, co v podstatě neexistuje? Snad to má parodovat samotný slash. Musím přiznat, že k parodiím si buduji vztah složitě, zatímco slash naopak miluji. Takže dost možná nejsem správná cílová skupina. Podezírám ovšem autorku, že o slashi vlastně nic neví. Lze parodovat něco, o čem nic nevím? / Řekla bych, že tohle je prostě blbinka. Nechci tomu vyčítat, že to není takové či makové, když to evidentně takové či makové být nemělo. Předpokládám, že to vzniklo stylem: Mám vymyslet nějakou blbinu, tak nějakou blbinu vymyslím. Nicméně mě to za srdce nechytlo. A myslím si, že nesmysly si občas zamilovat umím. / Nicméně mi připadá trochu nefér, že se tu jako prvé posuzuje dílo autorky, které vzniklo jako zcela nevážně míněný nesmysl, když je při tom zřejmé, že má ve své tvorbě i serióznější věci z mnoha fandomů (HP, Buffy, SG), které by ji asi reprezentovaly lépe. Nelien to ve své kariéře dotáhla i k vydávání knížek. Sice je to takový ten druh fantasy, který mě nechává chladnou (o jednorožcích pro děti a mládež). Předpokládám ale zkrátka, že existuje nějaký okruh čtenářů, pro které její tvorba kouzlo má.”
Fleur Tera:
“taká kravina ale ešte teraz sa smejem :D”
ZJTrane:
“Ježiši, fakt blbina.”
Akkarra:
“Já se taky musím smát. :D Jen doufám, že je to parodie. :)”
KalamityJane:
“Myslím, že Benny má pravdu. Je to blbost. Což ovšem nevysvětluje, proč jsem se nahlas rozesmála. ... Ještě pořád se směju.”
Benny:
“Je to blbost, ale usmívám se jako debil.”