Dohodnutý sňatek

  • Autor: Auša
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 56
  • Shrnutí: Co když vás rodiče zasnoubili ještě před narozením? Jak se s tím vyrovná Harry a co všechno musí podstoupit, aby mohl normálně žít? I když, dá se žít normálně s nejhorším černokněžníkem všech dob? A co když se omylem octnete v minulosti a váš manžel se vás pokusí zabít?
  • Klíčová slova: Harrymort , Mpreg

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
Annie Lily Snape:
“Bohužel odkaz nefunguje prosím mohl by mi někdo poslat nobý odkaz? Annie”
Rulie:
“Ke konci už to ztrácelo na šťávě i smyslu ... zápletka se celkem dala - ale není to nejlepší Harrymort ze vše to tedy rozhodně ne”
LiviaCullen:
“moc pekne”
Benny:
“Poctivě jsem to v noci četla..děti to byl zase zážitek.Postavaa OOC jsem čekala a kupodivu mne nejvíce sral Albus.To byl jak nějaký nasazený Voldyho šašek, jak Voldy písknul, tak se stalo.Harry byl mimo na začátku a ke konci.Příběh samotný i ta zápletka byla kupodivu dobrá, jen místy trochu zmatená.Pobertové byli jako stádo tupých hlav..Pravopisné chyby opravdu neřeším a řešit nikdy nebudu, nejsem češtinářka.Za dvě jako každý Harrymort.”
Salome:
“Úroveň plynulosti textu, pravopisu a logičnost zápletky jsou konzistentní.”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“Pěkné :)”