Prvně v životě

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus se hrdě postaví velkému nebezpečí.
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Asi mi chybí nějaký zásadní fanfikční zážitek s citronovými bonbóny, aby mi to temné naznačování na začátku v souvislosti s nimi dávalo smysl. Víc než drabble mě zaujal odkaz na fanpolis.”
Usmevava_Barush:
“...”
Mandelinka:
“:-D”
belldandy:
“Představuji si, že tento klasický fánon vznikl spojením dvou kanonických faktů (pochutina + příchuť). Má teorie, jak se rozšířil je, že autorky byly jednoduše líné vymýšlet stále nové pamlsky, takže stále častěji citovaly jen ten jeden. Kouzlo bylo i v tom, že je to tak ďábelsky nevinné nebo naopak nevinně ďábelské. Takže se to tak rádo opisovalo a opisovalo. A na konci už je lavinový efekt. A nyní mám občas dojem, že neznalost tohoto fanonického faktu se nachází v očích fandomu na úrovní neznalosti nějakého zásadního faktu kanonického. /// OK. Šlendrián a neznalost předchozí diskutérky (Jejda, jsem to já. :) Ehm...), mně nutí zasáhnout. Zmrzlina je v originále "sherbet" a správně měla být přeložena bonbón. Takže bonbóny jsou, prosím, zcela kánon. Tímto se omlouvám. Co myslíte, omlouvá mě to, že mám doma ještě verzi ze zmrzlinou?”
Sargo:
“TU VĚC jsem v počítačové verzi vyhledávala velmi poctivě a pracně. NENÍ TAM. :-D Pouze jedna její ingredience je na začátku jedné z knih součástí Brumbálova hesla. (To jsem se docela slušně vyhnula spoileru, co? :-D) /// Jsem zhrzena. Konspirační teorie a spiknutí fanynek byla mnohem zábavnější než rozvolněnost překladu. :-)”
Akkarra:
“A já čekala, co za černou magii to bude... :D”
Benny:
“Hihi, jaktože jsem tohle nečetla?Citronové bonbóny jako fenomén?Už mám na Albuse jiný a mnohem perverznější pohled, ale nejsou ty bonbóny jen takový odstrašující pohled na pedofilní chování?Možná.Nebo se snaží být jen milej dědeček:D”
kami:
“Drabble prikladám, lebo tému pokladám za zaujímavý fenomén vo FF. Rečnícka otázka: Prečo sa práve TOTO stalo tak rozšíreným fánonom?”