Pád králičí norou

  • Autor: Ayla PascaL
  • Překladatel: larkinh
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Hermiona Weasleyová, Ron Weasley,
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Právnička Hermiona Grangerová se zaplete do nebezpečné aféry se svým klientem: Luciem Malfoyem.
  • Klíčová slova: Nevěra, HG/LM

Hodnocení čtenářů:

Pogroma:
“Já nevím... Působilo to trochu dojmem "miluji tě, protože to autor řekl", ale průměr (3) dám”
Nerla:
“Jé, Suits s postavami z Harryho Pottera, a navíc takovými, které se do svých rolí opravdu hodí! Mně se to moc líbilo. Vzhledem k tomu, že spoiler obsahuje už pairing a shrnutí povídky, nebudu se tu žinýrovat napsat, že takhle dobře popsaný rozpad manželství bez toho, aby byl jeden z partnerů za pitomce, jsem už hodně dlouho nečetla. Teda asi bych se obešla bez zmínky o Pansy, ale to je detail. A taky mě nadchlo, že je Harry spárovaný se Snapem, ačkoliv povídka není o nich. Vážně se mi to líbilo.”
kami:
“Skúsiť to môžem.”
Salome:
“Rozhodně hodně zajímavá povídka, se zajímavou a originální zápletkou a výbornými dialogy i atmosférou. Perfektně je zachycená fyzická přitažlivost i nejednozanačnost vztahu. Postavy mi připadaly dost přesné, samozřejmě po dovysvětlení - ale něco takového bylo možné předpokládat hned od kořeněných buchet. Styl, jazyk, pravopis - perfektní - velká pochvala překladatelce. Výhradu mám ale k logice děje, respektive považuji jej za nedokončený. Jak se to Ron dozvěděl? Nabídnuté vysvětlení není dostatečně logické. Kdo to způsobil? Asi mi to dojít mělo, ale adeptů mám několik a jasné vodítko, který to byl, tam nebylo. A last but not least: jak to dopadlo? Nic proti otevřeným koncům, ale tohle bylo otevřené až příliš. Tedy: Námět 5, styl 5, pravopis 5, postavy 5, příběh 3, celkový dojem 4 - celkem 4, 5, zaokrouhluji nahoru.”
Benny:
“Přečteno před nějakou dobou.Dojmy z toho jsou rozporuplné, zvlášť z toho jak Hermiona(nebo ta slečna, kterou to má být)a Lucius(ten pán, který to má být)skončí opakovaně na hromadě.”
Sargo:
“Poněkud neuspokojivé. Slabší tři.”
Zástupkyňa:
“:)”
Keiko.kei:
“Lucius byl úžasný a Hermiona neměla jinou možnost než podlehnout. Ron rozhodně překvapil, klidnou hlavou a rozvážností - nemám ráda když je v povídkách za navztěkanýho idiota”