Pařížské tajemství

  • Autor: Magenta
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jonathan Cavendish/Vincent LeBeau
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Příběh začíná v roce 2006 kdy jedna žena objeví zvlášťní dědictví po svém předkovi.Spolu s univerzitním profesorem se poušťí do zkoumaní tehdejších událostí, které začaly jednoho léta roku 1899.
  • Klíčová slova: Malíř, zákazaná láska

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Zástupkyňa:
“Je to jednoducho wuaawuu-fjiu-fiu-fu! ;) Proste super. :)”
Benny:
“Merline, to bylo úžasné, nebudu na tom hledat chyby.Přiběh se odhrává na přelomu 19tého a 20tého století v kolébce impresionismu potažmo zde už je to postimpresionismus.Je o malíři a synu anglického obchodníka.Řekněme, že mi od začátku bylo jasné, že to happyendem neskončí.Ale stejně jsem brečela na konci jako blbec.Miluji téma malířství a musím říct, že dobově to autorka vystihla dokonale.Navíc mám tušení, že do Vincenta vtiskla trochu z Henriho De Toulouse-Lautreca, ten s oblibou maloval prostitutky, špínu Paříže a vydělával si tvorbou plakátu.Ovšem po stránce fyzické tak krásný nebyl, díky nehodě v dětství.To jsem zase odbočila:)Zkrátka bylo mi jasné jakým směrem se povídka bude ubírat, ale jak jsem už napsala, konec mne dostal a to se mi nestává často.”