Co ti brání v pousmání 2- SS&HG

  • Autor: Sevy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Severus se neumí smát. (Další verze od té samé autorky: http://www.youtube.com/watch?v=MQXr4ThQh_g )
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Adelaine:
“Mně se hodně líbila relevantnost textu ke Snapeovi:). I ten pár mi na to seděl, možná údernější švih, ale jinak fakt dobrý:)”
belldandy:
“Relevantnost textu písně k postavě - klidně i 5. Výběr scén k textu - 3/4. Ovšem obratnost střihu - takový ten rytmus, švih - ten je u mě tak za dva. Možná nespravedlivě. K videům, kde se pomalu střídají scény, si prostě hůře hledám vztah. Když je střih pomalý, tak asi potřebuji, aby video byla nějaká totální emoční ždímačka. :) Nicméně, musím doznat, se mi tahle verze od Sevy líbí víc než ta od Lucy. Lehce koketuji s myšlenkou, že bych to z vlastenectví vytáhla na čtyři, dovedla bych si to představit ... Ale po pravdě by mi to asi nešlo od srdce. Třebas to udělá nějaká snamionkářka. Budu doufat ... / PS: Jsem už tak zblblá, řekněme, že ze sledování snarry videí, že jsem v tom navzdory obsahu místy stejně viděla snarry zápletku. :)”
Lanevra:
“Víte, už dlouho uvažuji o tom, jestli sem toto video dát a nakonec jsem se rozhodla že ano. Samotné zpracování... inu, řekněme že nadšením nepadám pod stůl mírně řečeno, ale své místo tady to video má kvůli použité písničce. Zvláště rockové nebo pankové duše nechť se odprosí od toho, že se jedná o pop a Zagorku, a zaposlouchají se jenom do textu, který je opravdu na Severuse jako vyšitý. Myslím si, že ta písnička má potenciál (dokonce i slashová potenciál, považte, že by byl "holkou" Harry Potter? :-D), kterého by možná někdo s lepšími znalostmi a schopnostmi v tvoření videa uměl využít. A navíc, kdykoliv poslouchám radio (ano, šmankote, poslouchám Blaník, když chci něco českého, protože z moderní hudby mám nutkavou potřebu si nalít do ucha tekutý dusík pokaždé, když ji slyším) prostě si na Severuse vzpomenu a toto video na tom má svůj podíl. :-D// Když už jsme u Zagorky, tak co: "Proč nejsi větší? Když chci tě líbat, abys o schod výše stál." :-D // Haha! Vidím snarry úplně všude a když si tak rozkliknu tohle video; Rezek - Rozdíly. No považte, kolik z toho co zpívá, by se hodilo na Severuse a Harryho? :-D”