Afrodenzia

  • Autor: Nel-ly
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Zoofilní pohádka pro dospělé
  • Klíčová slova: Sex s vlkodlakem, RL/HG

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“...”
Trinyx01:
“...”
Casiopea:
“Má přítelkyně katyka na tento kus napsala geniální veršovánku. :D Asi bych se jí měla zeptat, jestli by se o ni s námi nechtěla podělit, protože posunula povídku o několik levelů výš. :D Zajímavé je, že člověk si občas některé kvalitní věci nezapamatuje, ale tohle zřejmě jen tak nezapomenu. Abych nebyla zlá, nebylo to... strašné. :D Ale představa dívenky, která si vyjde do lesíka a při trhání květin náhodu přijde o panenství (s vlkodlakem) a pak to ohodnotí vlastně celkem kladně... :D Já se vlastně dobře bavila.”
Benny:
“Nel-ly samotná předkec, který by upozorňil na zoofilii nenapsala a po zadavatelce jsem povídku editovala já, snad upozornění stačí..K povídce.Už jsem jí četla a je to takové rozpačité, ale v podstatě líbí.”
Lanevra:
“No ano, nemohu to neříct, jasně vidím ovlivněnost tématem, které tu u povídky není dostatečně v hlavičce zdůrazněno. Nicméně i kdyby bylo, nezáleželo by na tom, stejně by to dopadlo tak jak to dopadlo. To provedení je... inu není špatné, ale je to průměr.”
Zástupkyňa:
“Rozprávka. (A tak trochu blbosť. :D)”
Keiko.kei:
“Tohle snad raději ani nekomentovat, ale za přečtení to rozhodně stojí... :D”