Staffroom Seduction

  • Autor: DovieLR
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: After years of repressing certain urges because feared the evil Death Eater within, Snape finally accepts being a sadist ... with Lupin´s help. (2021: oprava odkazu na webarchiv, a je to příklad fanfikce, na kterou tvrdě dopadla různá "anti-porno" opatření a zub času: z ff.netu zmizela dávno, menší archivy už neexistují a autorka není aktivní, aby ji šoupla na AO3, kde je jen její čínský překlad.)
  • Klíčová slova: bdsm , Snupin

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Mně osobně styl DovieLR nikdy moc neseděl. Píše podle mě zbytečně rozvláčně, všechno vysvětluje nejmíň pětkrát, taky ty dialogy jsou místy trochu (nebo spíš dost) divné a scény nedotažené. Popravdě, v prvních kapitolách jsem se několikrát vracela na úvodní stránku, kontrolovat jestli to nemá být parodie. Netvrdím, že v povídce nejsou i pěkné momenty, ale číst ji znovu určitě nehodlám. Mimochodem Seduction není až tak stará, aby nemohla být originálnější nebo víc kompatibilní s kánonem (pokud se nemýlím, 06 už byl venku i HBP). S.L.”
bedrníka:
“Naprostá klasika bdsm žánru. Stará, ale perfektní.”