A Convenient Marriage

  • Autor: Diana Williams
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: It's after the war. The good side has won but Lucius has managed to wiggle out of it, though his finances are now less than they were. To bring back prestige and money, he invokes an old law that says a house could attach itself to another by marriage, with little recourse to the other house. Lucius obviously chooses Harry. The only hope Harry has is that it is allowed for another witch or wizard to step up and duel Lucius for theright to marry HP (marriage must be consummated with Veritaserum given the next morning for proof). Snape is the only one who qualifies.
  • Klíčová slova: snarry, nucený svazek

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Je to nepropracované a mírně uspěchané, ale začínám zjišťovat, že takovéto povídky, do značné míry plné těch správných klišé, jsou přesně takové moje guilty pleasure. A ač není nijak vyjímečná, mám ji ráda.”
Casiopea:
“Četla jsem dvakrát. Poprvé někdy před rokem a pak jsem na to (nejspíš do druhého dne) zapomněla. No... Byla to taková červená knihovna se sam tam milými místy. Ovšem scéna s Luciusem Malfoyem mě totálně zlomila v pase. :D To nemohlo být myšleno vážně. Třetí bod dám za... za... za to že to je snarry? :D A možná taky za to, že vynucené sňatky jsou mé guilty pleasure. :)”