Licantropo

  • Autor: Starvation
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, RL/SS, LM/DM, HG/RW, LM/NB-M
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2012-08-09
  • Počet kapitol: 61
  • Shrnutí: Aneb jak se najednou zmijozelakému chlapci celý život otočí naruby po jedné nešťastné nehodě...
  • Klíčová slova: Drarry, vlkodlak, Snupin, Incest , znásilnění, OOC

Hodnocení čtenářů:

Sargo:
“Jak pravila Sectumsempra. :-D”
Sectumsempra:
“dle popisu Benny soudim, ze tohle dilo je tak strasne, ze si ho proste musim nekdy precist...”
kami:
“Jedno z tých, ktoré ma bavilo, ale bolo to také dlhé, že som to nakoniec vzdala.”
Benny:
“Přečteno 40kapitol a vyvěšuji bílou vlajku..kapitoly jsou krátké a cca prvních dvacet je skvěle popsáno.Dovolila jsem si to označit jako OOC, protože ta zvěrstva, co se autorka dopustila postupně na všech zučastněných, se nedají odpustit.Už to jak si Lupin rve vlasy, kvůli napadení Draca a v následující kapitole je to necitlivý a rady rozdavající hajzl.Dále Harry byl mimo charakter už od začátku(ovšem od autorky se nedočkám Harryho IC asi nikdy)Harry se choval jako náctiletá puberťačka a postupem času stáhl do patosu i Draca.Co napsat ke Snupinu?Remus svedl Severuse.Dost lacině a nerozumněla jsem, proč by se Severus měl vyplakávat Remusovi na rameni(DOSLOVA!)Remus tituloval Severuse různě:Seví, lásko moje, netopýrku, miláčku..když jsem řikala, že Draco a Harry se chovali pateticky, Remi se Sevím to jsou rovnou přiteplené buzničky(omlouvám se, ale je to tak)Nápad s lykantropii se jaksi vytratil a zbylo jen Bravíčko pro gay komunitu.”