Spravedlnost pro Prince

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter, Ginny Weasley aj.
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 21
  • Shrnutí: Voldemort je mrtev. Smrtijedi poraženi. Ale svět je úplně jiný, než si Hermiona Grangerová představovala. Lidé, kteří jsou u moci, se nechají ovládat pomstou. Proviňují se na mnoha lidech. Ale Hermiona je nechce nechat, aby se provinili na jednom, který si to ani v nejmenším nezaslouží. A tak se dostává do společnosti Severuse Snapea. Musí se schovávat, dokud dívka nevymyslí, jak jej očistit. Jenomže chce být Severus očištěn?
  • Klíčová slova: Soud, útěk, spolek pro ochranu nespravedlivě stíhaných

Hodnocení čtenářů:

Ammorrek:
“:-)”
Keiko.kei:
“Jsou tam okamžiky, které se mi opravdu hodně líbily, ale jsou tam i chvíle, kdy jsem se trošku nudila.”
Madam Bookfly:
“Souhlas se Salome. Plyne to, zpočátku trochu rychleji, později už tempo opadá. Spousta dobrých myšlenek, standardní zápletka a celkem IC postavy. Čtyři proto, že průměr to (bohužel) není ani náhodou, ční to vysoko nad. A pět ne proto, že vracet se k tomu určitě nebudu.”
Mandelinka:
“...”
Sargo:
“nebaví...”
Lucie:
“...k pozdějšímu přečtení”
Salome:
“Příjemný příběh, čtivě psaný, dobrý jazyk i styl. Postavy jsou IC, romantika je jen naznačena, rozhodně to není přeslazené. Líbilo se mi to, jen jsem z toho nebyla úplně odvázaná, přes některé výborné momenty. Váhala jsem mezi trojkou a čtyřkou, nebudu ale nechutně kritická, protože ve skutečnosti tomu není co vytknot - zvyšuji na čtyři.”