Rub a líc

  • Autor: Ryiuhi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy,??/??
  • Rating: 12+ později 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Upozornění: Příběh navazuje na 5. díl ale její následující vývoj bude pravděpodobně zcela odlišný. Je to kapitolovka, rozsah neznámy xD...Btw, k sexu tam veeelmi dlouho nedojde ;-P
  • Klíčová slova: drarry

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Mno. Čekala jsem trochu víc. :D Začátek povídky místy vylučuje sám sebe, neplyne, spíš se tak nějak motá. Vyprávění se sice časem zlepšuje a zhruba od poloviny příběhu se objevují i hodně zajímavé a silné momenty, závěr ale opět zapadnul do bahna průměrnosti. Škoda. Zápletka je poměrně originální a zasloužila by si vytěžit do dna. :) 2/3”
Tereza:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Přečteno za 1 den, příjemná oddechovka s dobrým nápadem. :) Slaďák - to já můžu.”
Rulie:
“Sladká oddechovka, nic geniálního, ale snadno se to čte.”
KalamityJane:
“já si to tak hrozně moc užila. No a co, že je konec jak z červené knihovny, trocha cukru je občas potřeba. ♥ Draco je naprosto k sežrání a zcela mě odrovnalo to přetahování kolem vztahu založeném jen na sexu a hlubším vztahu. SPOILER. A to, jak si Harry uvědomil, že chtít trvalý vztah se vším všudy je sobecké, to bylo tak úžasné.... KONEC SPOILERU Naposledy mě takhle odrovnalo Red Hills... To jejich sbližování a přitažlivost, to bylo dokonalé. No, rozhodně to nečtu naposledy.”
Adelaine:
“Přiznávám, že se mi hodně tady líbil Draco. Mám taky dojem, že co se týče stylu psaní, měl stoupající tendenci, autorka to měla dobře promyšlené a celkově povídka rozhodně stála za přečtení. 2/3, ale čistě subjektivně 3”
modrooczka:
“...”
l.terka:
“:)”
Akae21:
“...”
shadow:
“Ano, já budu jedna z těch nadšených čtenářek. Hodnocení vidím na 4, ale za to, že se jedná o novou dlouhou českou drarry povídku (a autorka se nevyžívá v mučení postav), kterých je jak jehel v kupce sena, dávám 5.”
Sargo:
“xxx”
Lucie:
“Příjemné”
Mrmla:
“Není to špatné, ale ten konec se mi nelíbil. Takže mezi 2 až 3.”
Akkarra:
“Musím přiznat, že mě se to moc nelíbí. Ano, má to logiku, ale to pojetí... A navíc ty poslední 3 kapitoly, které jsou jak z deníčku třináctileté puberťačky. Ne, k hodnocení 3 se přinutit nedokážu. Ale věřím, že spousta lidí z toho bude nadšená. :)”
Benny:
“Zdá se to jen mně, nebo nás slashařky zasáhla Drarry horečka?Kdo to sem zavlekl?!*nevinný pohled*Musím říct, že jsem nad tím strávila opět skoro celý den:)Prvně nedostatky:Harry je zde nevědomky infikován Voldemortem, začne chrlit červené provazy(přebytečná energie?Moc jsem to nepochopila)A nakonec vidí aury lidí a slyší hudbu..nebojte žádné schopnosti navíc nezískal, spíš naopak.Dál mi vadilo, že tak skvělý nápad nebyl zcela dobře promyšlen na celou povídku.A konečně epilog-slaďák nečekejte, je to takový PWP epilog:)Tss, že zrovna já si stěžuji na sex..no nic:)A teď VELKÉ PLUSY:Uplně jsem slintala z Draca!Z jeho charakteru, chování a celkového dojmu.Úžasné!To samé Severus, i když nehrál velkou roli, byl dokonalý.Porážka Voldemorta měla logiku a uzdravení Harryho, to byla červená knihovna, ale vyloženě to čtenáře neznechutí.Jen kvůli pár nedostatkům za 4, ale rozhodně tahle ff stojí za pozornost.”
belldandy:
“Dá-li Bůh, jednoho dne si to vážně přečtu. Dá-li Bůh ...”