Mulligan

  • Autor: Elpin
  • Překladatel: Nade
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy později Harry Potter/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Draco s Harrym se rozejdou a Harry vymyslí způsob, jak všechno znova napravit.Ale nevyjde to uplně podle plánu.Mulligan-darovaná rána v golfu(nebo-li druhá šance)
  • Klíčová slova: Drarry, Harrylu

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“Málo kdy se mi stane že u povídky pláču ale tady mi jely slzy proudem. Nevinně sladký a romantický založený překlad. Tenhle příběh by se dal nazvat jako oddychovka, nejsou zde Žádné velké převraty Ale i tak to stojí za přečtení. Velice zajímavý nápad na příběh a skvostny překlad. Rada si ro někdy zase přečtu.”
Tereza:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“....”
larkinh:
“Skvělý příběh, nemohla jsem se od něj odtrhnout.”
Extasy:
“Skvělá povídka a perfektní nápad. Velký dík i za super překlad. Přidávám mezi topky, ke kterým se ráda vracím.”
mariaa:
“...”
jesssnape:
“zcela subjektivní hodnocení: 4+ =)”
Trinyx01:
“Zezačátku byl Harry takový tupec až jsem si myslela že dá jen kapitolu a konec... ale pak se to rozjelo, a pár Harry/Lucius je jeden z nejlepších :)”
shadow:
“Já sladké ráda (pokud nežvatlají), takže mi konec určitě nevadil. Prostřední pasáž (poberti) mi přišla slabší, ale celkově se mi moc líbila. Edit: po úvaze jsem se rozhodla zvýšit na 5, protože když to porovnám s většinou povídek, které se u nás momentálně píší, pak tahle překladovka vyčnívá.”
Benny:
“Jsem docela zvědavá na vztah Harry/Lucius.Uvidíme:)|| Omlouvám se, chybí dopřeložit poslední kapitola, dočteno v aj .Drarry od toho nečekejte, není jejich vztah probíran.Přiběh je..no řekněme nudný?To je asi silné slovo, ale ty události šly skrouhnout.Vztah Lucinky a Harryho.Musím říct, že je to jedna z těch snesitelnějších zápletek.Povahy osob.Lucinka se mi líbil, pominu-li poslední dvě kapitoly, kde už byl sladší.Harry, díky okolnostem se musel chovat dospěleji než obvykle.S čím mám jako milovnice nezodpovědného spratka problém.Sbližování mezi kluky.Moc jsem nechápala Harryho, byť se snažil nepodlehnout.Konec jak jsem naznačila byl sladký, Harry mi připadal jako Angelika;D.Určitě velké díky za překlad.||Oficiálně dokončeno.”