Wouldn't it be Nice - by Laura Shapiro (2002)

  • Autor: Laura Shapiro
  • Fandom: Multifandom
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: kde kdo
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Čistý slash fluff a argument buď pro reprezentaci gayů v televizi nebo homosexuální sňatky - podle toho, jak se na to díváte. Vytvořeno roku 2001.
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“Jeden teplej seriál vedle druhého. :-D Tuším že Picard a Q už jsou v té scéně účelově, protože jak známo autoři ST celkem slušně reagovali na ohlasy fanoušků. :-D Haha, když si vzpomenu na ten rozhovor do spolu Picard a Q vedou... A seriál Ochránce... proboha, co si asi tak autoři mysleli, že si diváci pomyslí, když vrazí do jednoho bytu vlasáče a drsňáka? I otecko tenkrát když šel kolem TV a já to sledoval povídal "To je o telejch detektivech?" :-D”
belldandy:
“Já vlastně nevím, jak tohle hodnotit. Vím jen, že mám tohle video ráda a chci, aby tu bylo. Jen nevím, jestli ho mám ráda na čtyři nebo pět bodů? Na tři asi ne, poněvadž jsem k tomu již několikrát vrátila. :) Je dobré brát v úvahu, že je to věc starší, která už tak trochu patří do historie viddingu. Laura Shapiro nastříhala tuhle oslava "bytí spolu" už víc jak před deseti lety. A já tenhle vid poznala díky video-přednášce Francescy Coppy o genealogii viddingu. / Zapotila jsem se při otázce, zda okopírovat, jak na tom trvá Lanevra, celý název z youtube, když vše, co tam je evidentně názvem není. Ale co bych pro ni neudělala? :) A pak snad Lanevru potěším, protože tímhle videem se přikláním k podpoře jejího požadavku o zřízení označení "multifandom" / Všichni jsou vesměs vážně šťastní, že jsou spolu, ale kapitán Picard nevypadá nadšeně z toho, v čí náruči strávil celou noc? :P”