The Twilight saga parody by SUSHICLIPSCR

  • Autor: SushiClipsCR
  • Fandom: Twilight
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: mnoho
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Česká parodie na všechny díly Stmívání
  • Klíčová slova: parodie

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Mein Gott.... :D”
Sylwia:
“:)”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“:-)”
kacaba:
“Skvělé video, za kterým je vidět spousta kvalitně odvedené práce. Do detailu promyšlené s povedenou hudbou a vtipem. Nesmála jsem se od počátku do závěrečných titulků, ale pobavilo.”
Benny:
“Tak na rozdíl od Lanevry nejsem zarytý vlastenec, to na mne nemá psychologický vliv.Celou ságu až na poslední část jsem viděla a pro mne to byla ztráta času.Ovšem tahle parodie mi ho trochu vrátila a jsem ráda, že jsem to rozklikla.Plně jsem si zamilovala představitelku Bell, byla dokonalá.Dále úžasné nápady, hudba, kamera i střih.Tohle si dávám do zvláštní kolonky a určitě si to párkrát pustím.A co se týče slashové vsuvky..ta neměla chybu..jsem se smála, což bych asi neměla, ale nikdo nepřišel:D”
Lanevra:
“Připustím, že jsem to neshlédla na jedno kouknutí, ale je to nesmírně dobře zpracované, kvalitní video, kamera a tak vůbec všechno dobře udělané. Jsou tam vtipné okamžiky, plusové body za písničku Some Nights a je to české! Páč já jsem vlastenec také to zvyšuje hodnocení. A konec je mírně slashoví, tak si na něj počkejte nebo přeskočte tak na 10 minutu.”