Obojstranne výhodná dohoda

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Nie každá dohoda končí iba pri potresení ruky.Čo sa stane, ak sa to Severusovi vymkne z rúk? Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230317194952/https://media0.wgz.cz/files/media0:58282a3ad90c5.pdf.upl/Obojstranne%20v%C3%BDhodn%C3%A1%20dohodapdf.pdf
  • Klíčová slova: Snupin

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Líbilo by se mi to ještě o chlup víc, kdyby z příběhu nevyplynuly, že po sobě vždycky pokukovali, což mi normálně nevadí, ale tady mi to nějak nesedělo. Každopádně postupné prohlubování "vztahu" těch dvou, zejména Severusova snaha popřít, že by mohl chtít i něco víc, až nakonec tak dokonale neodolá a podlehne a Lupinova snaha se mu zalíbit, jsou dobře popsané. Celkově je to takové milé, ale ne přeslazené a charaktery nejsou úplně OOC.”
bedrníka:
“Výborné PWP, zvlášť Lupinova část, jeho až klinický popis sexu a to, jak se ani trochu nestydí za to, že mu Snapeův požadavek, který ho zjevně měl vykolejit, náramně vyhovuje. //Druhé čtení jsem si opět užila a musím zvednout hodnocení, protože je to fakt dobře napsané, vývoj citů je uvěřitelný (v jistém směru mi velmi připomíná Vlažného, jen s prohozenými rolemi), a kolik je v češtině/slovenštině takhle dobrých snupinů?”
mariaa:
“:)”
belldandy:
“Romantické PWP. Myslím, že téhle povídce se daří být přesně tím, čím měla být. Funguje to skvěle jako PWP i jako milostná romance. Tady jsem Tessce uvěřila při čtení všechno. Připadá mi bez chybičky, i když možná i proto, že nemůžu posuzovat "hladkost" slovenštiny. :) Tahle věc se mi od Tesska z těch, co jsem až doposud četla, líbila nejvíc. To zas jednou riskuju, že budu za úchyla, když se mi nejvíc libí PWP. :) - Já spíš říkám, že jsem při svých sklonech až doposud četla samé snarry a že se Tessce možná jiné páry daří psát líp. Asi bych to měla vyzkoušet. :) / Moc se mi líbilo. Dám 4 nebo 5, ale na konečný verdikt si chci vzít čas.”
kami:
“Neviem, čím to je, asi tým, že nečítam často FF v slovenčine, mi to celé vyznelo divne. Videla som tam slovné spojenia, ktoré v češtine nevypália tak smiešne, Napríklad taká veta: "Vášeň, tvoje meno je Severus..." to je určite divná veta. :D Na druhú stranu na PWP sa to celkom vydarilo a tiež vyzdvihujem na autorke, že prišla na spôsob ako sa zbytočne nezaťažovať komplikovaným charakterom Severusa Snapea, hodila celý dej na vonkajší a vnútorný pohľad Remusa Lupina. A tiež má bod za typ páru, ktorý si vybrala.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Kterak se Severusovi pomsta tak úplně nevyvedla. :)”
Benny:
“Líbilo.Jde o zajimavou povídku.Krásné PWP:)”