Remedy

  • Autor: Niko
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mycroft Holmes
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: A viral outbreak has caused the world to take doomsday precautions. While the best and brightest are locked away in the Ark, the rest of humanity has only death as a comfort to the pains of infection.
  • Klíčová slova: Sherlock BBC, drama, angst, adventure, apocalypse

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Heredhether:
“Apokalypticky laděná povídka s tísnivou atmosférou, kterou ale autorka dokáže odlehčit s grácií sobě vlastní - rukopis stvořitelky úžasné série Time Signature, Pantomime, Shepard-Risset Glissando, Nocturne in Tempo Rubato a Coda je znát. Stále ten krásný způsob vyjadřování, moudrost a neuvěřitelně věrně vylíčené charaktery postav i jejich vzájemných vztahů. Trochu mi to i podojilo slzné kanálky a z jedné kapitoly mi bylo i šoufl, a to jsem přitom už četla brutálnější scény - všechno je to prostě ve způsobu vyprávění. Za tuhle vysokou sugestivitu a bombasticky WTF OMG geniální závěr dávám rozhodně plnej počet. EDIT: Povídka má 2 pokračování. "Oblivion" funguje jako přemostění zbývajících 2 částí. Děj je dost zvláštní a ač je povídka hezky napsaná a originální, hodnotila bych ji tak na 3. Závěrečná část, "Sleepless" mě zase dokázala připoutat k monitoru a dojmout, pobavit i rozpumpovat krev díky sugestivnímu vylíčení klaustrofobické atmosféry. Těšila jsem se, že si tam užijeme větší porci Mycrofta a jeho myšlenkových pochodů, ale nakonec jich moc nebylo. Koncem jsem si nebyla tak docela jistá, na autorčiny standardy byl velice prostý, ale krásný tak jako tak - vlastně jsem ho postavám záviděla až k zezelenání. Za 4.”