S vůní levandule

  • Autor: lumos
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Ron Weasley
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Hermiona Grangerová má všechno, po čem kdy toužila - vysněnou práci, milovaného Rona a poválečný klid... Jeden okamžik ale změní celý její život - náhle čelí obvinění z vraždy...
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Ammorrek:
“tak na tuhle se těším :-)”
Ostravanka:
“q”
Lucie:
“Zajímavý příběh, dobrý sloh.”
Lanevra:
“Tato povídka dlouho leží v hlavě a protože zkouším vyřešit nějaké Deníkové resty... Během čtení této povídky jsem se stala prudce alergickou na pomlčky v textu, které se tu na malé ploše vyskytují v takovém množství, až se to dá považovat nejen za chybu stylistickou ale skoro až za chybu gramatickou. Možná by si to za nápad a konec, který sice byl trochu pateticky popsaný nicméně v něčem na snamionku neotřelí, zasloužilo známku vyšší, ale mnohé lepší povídky jsou tu hodnocené hůře. A prostě ty pomlčky mně nebetyčně štvou... no ano, tak to je, v povídce se prostě může vyskytnout něco, co člověku leze natolik na nervy, že to zkazí celí náhled na dílo.”
Salome:
“Já jsem tuhle povídku ještě nekomentovala? Ale to je chyba, velká chyba... Je výborná a zejména (nejenom) svým koncem se liší od standardních modelových klišé. Oceňuji na ní hlavně velmi dobrý jazyk, autorka má velmi čtivý styl. Jeslti je cituplná... jo, asi je, ale není přeslazená. Vlastně vůbec není sladká, voní jen tak jako ta levandule...”
Madam Bookfly:
“Ráda se vracím. Ne ke všemu a ne vždycky, ale při správné náladě nacházím v téhle povídce neodolatelné kouzlo. Dokonalá není, na to hraje autorka příliš na city. Ovšem díky slušně vystavěné zápletce a popisům je to hezká 4.”