Snape dueling color step 1

  • Autor: lucife56
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Vzhled Severuse Snapea v povídce Chasing the Sun
  • Klíčová slova: Severus Snape

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“jak na me pusobi obrazek: Nejakej borec se na maskarni prevlikl za Snapea, chlast zazdil houbickama a ted se potaci po ulici a hulaka Crucio na ty velke nepratele, kteri jsou vsude kolem nej a neustale ho ohrozuji. Ach, jak jen jsou ty poulicni lampy zakerne!”
Adelaine:
“Tak je to relativně typicky idealizovaný Snape, nicméně líbí se mi dynamika toho obrázku a detaily. Souhlasím, že Snapeův postoj je šílený, co já vím, tak při bojovém postoji je nejdůležitější rovnováha a tady to vypadá jako prapodivný ležérní postoj, z kterýho ho vychýlí sebemenší vánek. No a ta hůlka je vypadá spíš jako pistol přejetá parním válcem. No ale jinak se mi to vesměs líbí”
Lanevra:
“Na obrázku mi vadí pár věcí (mimochodem už jsem ho taky viděla. No jo Benny sorry, ale asi nenajdeš na DA nic, co bych neznala. :-D), první je samozřejmě jistý idealizace Snapeova vzhledu. A druhý je celkem otřesný postoj jaký má, který má asi vypadat dramaticky, nicméně budí spíše dojem, že se chystá jít na velkou do lesíka. :-D V neposlední řadě fakt, že to co má v ruce vypadá spíše jako klacek z větve než hůlka - hůlky se hodně špatně proporčně malují k tělu. Takže dám 3, protože strašné to není.”
belldandy:
“Mně se tan obrázek docela líbí. Jak píšou v komentářích je to pěkně dynamické. Možná na Snapea až moc, ale... rozhodně by to nebyl první obrázek se sporným Snapem, který by se mi líbil. :) Dávám - 3/4. / Myslím, že má poctivá odpověď na Benninu otázku zní, že je to nejspíš změť všech těchto všelikých náhledů dohromady.”
Benny:
“Lidičky mám na Vás prosbu.Zajimalo by mě jak vnímate Severuse Snapea.Jestli takto;jako snového náctletého zpěváka EMO kapely nebo víc kanonicky či jako neodolatelného Alana Rickmana.Díky, jestli se vyjádřite.Mužete mi klidně napsat na mail:Benny.hp@seznam.cz Nebojte se napsat, nikdo Vás neukamenuje(tak dobrá v hodu jsem nikdy nebyla:D)”