Soukromý svět

  • Autor: busaikko
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: "Sleduj Remuse", řekl Peter."Hledej důkazy."Ale Sirius našel něco jiného.Vánoce 1979.Napsáno v roce '05, mezi díly pět a šest.
  • Klíčová slova: AU, Pobertové

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Nejsem si tu tak úplně jistá, jako na tento pár vesměs jedna z nejlepších, ale s údivem zjišťuji, že mě asi ti dva dohromady zas tak nerajcují. Hmm, 3/4 prozatím, ale mám dojem, že mi tam něco uteklo. Jo a přiznávám, že mně osobně závěr zas tak moc nesedl.”
Fleur Tera:
“po dlhej dobe opäť poviedka, ktorej koniec nezabil všetko to úžasné predtým - práve naopak.”
René.K.:
“Víc než cokoliv jiného mě v této povídce zaujala především skvěle popsaná atmosféra. Neuvěřitelně rychle mě vtáhla do děje, proto si myslím, že povídka měla potenciál i na více kapitol. Musím říct, že přesně to mi u drtivé většiny povídek schází - věrohodná atmosféra, která by mě přiblížila k postavám a k jejich všednímu životu. Chtěl jsem dát 5*, ale jedna věc mi vadila - to, jak rychle se Remus a Sirius dali dohromady. V tomto směru mi paradoxně atmosféra scházela, čekal jsem víc nesmělých pohledů a zamilované jiskření... (víte, jak to myslím).”
Sargo:
“................”
kami:
“Už som ani nedúfala, že si niekedy prečítam poviedku, ktorá bude naozaj, ale naozaj za niečo stáť, ale táto ma prekonala. Veľmi sa mi páčila a tiež mi Remus so Siriusom po dlhom čase opäť začali pripadať sympatickí.”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Akkarra:
“Vánoční nálada dělá divy. :)”
Benny:
“To byl krásný AU svět..jen si dovolím odporovat Sinam.Znám skupinu Buzzcocks a i píseň Ever Fallen In Love(vřele doporučuji si ji pustit, videoklip je skvělý a zpěvák má správný gay výraz:D)|| Tahle ff mi vždycky vytane na mysl, když si chci přečíst něco na SB/RL a tak tedy zvyšuji hodnocení.Asi budu hold skrytý romantik..”