Uniesienie

  • Autor: Mia Ugly
  • Překladatel: Daiquiri
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: PJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: W dzień dwudziestych urodzin Harry dostaje nieoczekiwany prezent od dawni zmarłej osoby.Prezent ten pokaże mo coś, czego nigdy nie spodziewał sie zobaczyć i uświadomi coś, z czego normalnie mógłby nie zdad sobie sprawy.
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Ano, vím, tohle budu možná číst jen já..polšťina je můj druhý rodný jazyk.A komentáře jsou také lichotivé.Musím se s vámi podělit o dojmy..Harry dostane od Brumbála k dvacetinám časovrat(je to ten správný výraz?)Dostane se k 25ti letému Severusi a představí se mu jako Lilyin bratranec strhne se hádka ohledně vinny na smrti Potterových, ale v podstatě spolu chlastají jak bratři ve zbrani:DPravda je, že dnes na polštinu nemám náladu a pořád jsem jen v půlce, ale hodnocení vidím na 4.Až to dočtu a bude to stát opravdu za to, najdu vám anglickou verzi./Sakra, asi odejdu ze světa HP..já věděla dvě kapitoly před koncem v co se to zvrhne..slaďárna(marně jsem si namlouvala, že upozornění před vulgarismy něco dobrého naznačuje)Kurwa.(to je polsky, to můžu)Harry pendloval mezi časoprostorem, Snape chlastal jak Dán a vlastně jen ten sex byl hezký.Známka zůstavá.Ironii osudu je, že Sitara tu povídku čte také:DŽe by telepatie?:DOdkaz na originál vám dodám.”