Mistr a vlk

  • Autor: ntamara
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 12+ pro první kapitolu, 18+ pro druhou kapitolu
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Zoufalý lord Remus Lupin v tíživé životní situaci prohlásil, že daruje polovinu svého majetku muži, který mu dokáže pomoct nebo kdyby to byla dívka, ožení se s ní.Ale chudý a nehezký alchymista o zlato nestál...
  • Klíčová slova: Parodie, zoofilní styk s vlkem

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“....”
Haniiinka:
“Bože další pohádka ”
Cora:
“Proč mě Mistr a vlk příliš nedokázal vtáhnout do děje, říct neumím. Dost ale oceňuju nápad i zpracování. 3+.”
Rulie:
“hodně mi to připomíná pohádky bratří Grimů ... :D”
belldandy:
“Mám to jako kami, ten PWP bonus pro mě byl vlastně navíc. Ale taky si nehodlám stěžovat. :) Pěkná pohádka.”
Adelaine:
“Super pohádka, a já pohádky ráda, ale nejvíc se ztotožňuju s autorčinou pohádkou, že krev a zabíjení do pohádek jo, ale sex tam být nemůže? Takže bonusy potěšily:) 3/4”
jesssnape:
“...”
palanda:
“remus .)) Ja bych to hodnotila vysoko, neco mi rika, ze je tam jeste par mistecek, ale je to dobre :) neco do sebe to ma”
mariaa:
“...”
kami:
“Spracovaný príbeh v tejto poviedke obľubujem. To znamená hlavný dej aj bonus. Myslím, že druhá kapitola je dokonca naozaj len bonusom, bez nej by som to prežila, ale na druhú stranu, hádam si na to nebudem sťažovať. :D”
Mandelinka:
“Podruhé za dnešní večer: OMG! :-D”
Mrmla:
“Zajímavé.”
Akkarra:
“Osobně to nepovažuju za parodii, ale za pohádku. :) Aneb jak šeredný lektvarista dostal, co si zamanul. :)”
Benny:
“Parodie samotná se mi zdá průměrná.Avšak PWP v druhé části je skvělé.Jsou tam popsány dva samostatné styky, druhý nečtěte pokud se neumíte povznést nad zoofilii.”