Miluj a chráň

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Minerva McGonagallová, Hermiona, Ron, Draco
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Severus sa konečne prebral k životu, lenže dostáva jednu ranu osudu za druhou. Nielen, že sa musí vyrovnať so svojím handicapom, ale i s faktom, že jediný, kto mu môže pomôcť z bezvýchodiskovej situácie, nie je nik iný ako Harry Potter. Skončia sa jeho útrapy a spozná i on, čo presne znamená výraz „chytiť šťastie za pačesy?“ Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230316102515/https://media1.wgz.cz/files/media1:5641057e34447.pdf.upl/MaChpdf.pdf
  • Klíčová slova: Snarry, romatika, osleplý Severus, po válce

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Klasická vdávací Snarry, ale moc pěkně napsaná.”
bedrníka:
“Tradičně dobře napsané, opět nenudící líčení intimity. Severus je navztekaný a sebelítostivý, což se mi moc nepáčí, ale je to celkem realistické. Zdůvodnění nezbytnosti sňatku mě nepřesvědčilo (a provedení mi přišlo zbytečně zdlouhavé), ale zase oceňuju, že to vedl k jasné změně nálady ve společnosti, co se Severusovy neviny týče. Líbily se mi vedlejší role Minervy, Rona a Hermiony.”
Adelaine:
“Romantika, nikterak neoslňující, ale příjemná 2/3”
Velká_koule_chaosu:
“Napsané je to dobře, ale mně se to prostě nelíbilo. 2-3*”
belldandy:
“To tady vážně ještě nebylo? Četla jsem to v době tak pradávné, že z toho mám pocit, že už to musí každý znát. No vida. To s tou Tirou mě samotnou nenapadlo, ale musím říct, že na tom hodně bude. A vlastně mi to tak nějak dovysvětlilo, jak se na tuhle povídku dívat. Má to v sobě hodně z toho, čím Tira pravidelně leckomu zvedá kufr (což je zejména Snape jako snadno zranitelný submisivní muž), ale naopak i něco málo z té citové nálehavosti, kterými si dokáže čtenáře získat. Má - aspoň pro mě - v sobě kousek oné sugestivnosti, které se bohužel žádný autor nemůže naučit. Buď ji pro vás má nebo nemá. 3/4”
Akkarra:
“No, nedá se říct, že je na tom něco špatně. To jenom že u mě to vyvolávalo místo očekávání věcí příštích jen jakousi nedefinovatelnou otupělost.”
Benny:
“Inspirace Tirou Nog je zjevná.A upřimně některé pasáže přeskakuji.Jediné plus, které v tom vidím je délka povídky.Ovšem nad hodnocením váhám..četla jsem to za poslední rok už třikrát, logicky by to byla tedy čtyřka..dám podle dnešní nalády za tři”
Mrmla:
“--”
mariaa:
“...”
Lucie:
“Romantická povídka, moc příjemně napsaná, dobře se čte. V něčem mi připomíná styl Tiry Nog, ale Severus v této povídce je o poznání drsnější a tvrdší než u Tiry. Epilog na můj vkus už příliš sladký. Povídka rozhodně stojí za přečtení.”