The Devil Will Drag You Under

  • Autor: DementorDelta
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: AU-Chan.Harry must marry Snape for his own protecting.Only legality for seven years, of corse.
  • Klíčová slova: Snarry, AU, Chan

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“3-4”
Sylwia:
“.”
assez:
“Mám k tomu ambivalentní vztah.”
Adelaine:
“Není to špatný, ale můj problém, že si okamžitě představuju 12ti letý dítě, a to se mi moc nelíbí, přestože se tam teda Harry chová dospěleji, tak stejně. Chjo, k sexu jsem se ještě nedostala, tak uvidíme.//K sexu jsem se dostala, pocity stále stejný, tak odkládám, momentálně to nemám chuť a náladu dočítat.//Ok, nebavilo mě to, klady to ale rozhodně má.”
Casiopea:
“Dokonale odpovídá charakteristice "Určitě se k tomu vrátím". Krásná, chmuroplašná. :)”
Lanevra:
“Je to PWP roztáhlé na mnoho stránek. Že je Harry tak mladý ani puritáni nevypozorují, chová se velice dospěla. Líbí se mi, že to není třesoucí se panic, ale spíš sexem fascinovaný puberťák. Takže ani tak.”
Benny:
“Komentáře mne navnadily, tak uvidíme. //V čem tkví AU?Jen v tom, že Harry nenastoupí do Bradavic klasicky, přijde si pro něj Severus.Následně díky ochraně se v 11ti musí oženit se Snapem.Je to mezi nimi idylické, společné lože(neobávejte se žádného nuceného naplnění manželských povinnosti)A opravdu i Severus zůstal sám sebou(skvělé uštěpačné poznámky)A sex přichází na popud Harryho i když Severus se urputně brání(zas tak uplně urputně né:D)Dám 3, ale přečtu si to znova a velice ráda. /Ke konci Severus trochu zněžněl a vyznal i lásku, přesto to jako celek za předčtení stálo.Zvlášť scény s 11ti letým chlapečkem v posteli.(Úchyl jsem, ale až díky snarry:D)”