Muggle Sex 101, by Harry Potter and Severus Snape

  • Autor: Maeglin Yedi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry and Snape try having realistic sex.
  • Klíčová slova: Snarry, PWP

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
jesssnape:
“=D =D”
kami:
“Nechcel by mi to niekto preložiť, prosím?! Ja nerozumieť anglicky.”
Lanevra:
“Ano milé děti, takhle smutně vypadá opravdoví sex a proto si muži i ženy již po staletí rádi čtou o tvrdých kopích, několikanásobných orgasmech, společném vyvrcholení a bouřlivých výbuších divoké vášně... a pak nám ti samí čtenáři hudrují, jak jsou naše erotické scény nerealistické. Vážně bychom chtěli pokaždé číst o tom, jak si před sexem vyčistili zuby a důladně omyli anální otvor? :-D”
belldandy:
“Hahá! Deziluzivní PWP. A pak že slashistky vůbec neví, jak vypadá takový sex ve skutečnosti. Ale ví (aspoň některé jo), jen zároveň tuší, že si o tom většinou nikdo číst nechce. :) Tohle je v mých očích jedno z těch vtipných a nápaditých PWP, sex v něm není žádný božský transcendentální zážitek a dopracovat se k němu je docela náročná práce. Při čtení jsem si vzpomněla na hlavního hrdinu Hostujících profesorů, který jednoho dne došel ve svém životě ke zlomu, když pochopil, že všechny ty přípravy kolem sexu (před ním a po něm) mu prostě už nestojí za to. :D Dávám 4/5.”
Benny:
“Průměrné PWP, kde jsou oba na odstřel.Čekalo mne několik čištění zubů a několik koupelí než na to kluci hupsli.”