Unwell

  • Autor: Thrumugnyr
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Teddy, Gik
  • Rating: 0+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanart k povídce Unwell
  • Klíčová slova: Snarry, Teddy, Rubikova kostka

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Hodně povedená ilustrace.”
Ostravanka:
“q”
TruTru:
“To mimino vypadá, jako z jednoho anime :D Ale ten obrázek je absolutně kouzelný!”
jesssnape:
“...”
Lanevra:
“Už dlouho znám a mám uložené v oblíbených, ale popravdě jsem se zadáním čekala, až bude Unwell přeložený do fáze, kde je Potter a Snape spolu”
Adelaine:
“Jj, tohle znám. Hodně se mi to líbí a myslím, že to nádherně vystihuje povídku Unwell;).// bell: Já bych řekla: Ještě tam není. I když je fakt, že si to nepamatuju moc dobře, ale myslím, že podobná, možná úplně stejná scéna tam stopro byla.//Zvyšuju hodnocení, protože jsem si všimla všech detailů, jako jsou jizvy na Severusových nohách a rukou, slintající Teddy, ťapky od mlíka od Gik a jak leží na Severusově hábitu. No prostě povídku miluju a ten obrázek je krásný vystižení jedný části povídky.”
belldandy:
“Milé! :) // To bude předpoládám humor? - ta těžce pochopitelná lidská záležitost. // Takže to není humor? Ono je to skutečně z Unwell? Tý jo, to si prostě zatím neumím vůbec představit. / Páni, tak to už se těším! /// Tak nyní už si představit umím a zvyšuji hodnocení. Je to krásně vystižená třetí kniha Unwell v kostce. Submisivní a zároveň lehce nedůvěřivý a nevrlý a Severus, Teddy matamorfág, kočička Gik a unavený Harry s celou svou rodinou.”
Benny:
“Unwell oproti ostatním nemám dočten, ale ten obrázek je kouzelný a zda-li to tak u nich bude vypadat..jo, u snarry tyhle romantické konce můžu.”